برگزاري جلسه هماهنگي مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمایی نودشه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297271|22:23 - 1396/12/14
نسخه چاپی
برگزاري جلسه هماهنگي مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمایی نودشه
جلسه هماهنگي مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمایی شهر نودشه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در جلسه ای كه با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمایی و ۱۱۰ شهید والا مقام  شهر نودشه، به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهید محبی نودشه و با حضور جمعی از مسئولین ادارات و ارگان های دولتی سطح شهرستان، بخش و شهر نودشه در محل حوزه ی مقاومت بسیج شهید محبی برگزار گردید زانا پیاب فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج شهید محبی نودشه در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم حضور مسئولین  و تبیین مقدمات برگزاری مراسم با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) كه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهداء کمتر از خود شهادت نیست اظهار داشت: امسال سی امین سالگرد بمباران شیمیایی شهر نودشه را با برگزاری مراسمی خاص گرامی می داریم ، امید است این بزرگداشت و یادواره با توجه به اینکه وارد سی امین سالگرد خود می گردد،  هر چه با شکوهتر نسبت به سالهای گذشته برگزار گردد.

 

 وی افزود: متاسفانه سایه دو موضوع از اوایل سالهای برگزاری مراسم  تا به امروز بر کمرنگ نشان دادن یادواره ی شهداء شیمیایی شهر نودشه تاثیر گذار بوده است .

 

وي گفت:  این دو موضوع عبارتند از یک  نزدیکی به تعطیلات عید نوروز و سال نو که بیشتر مسئولین قادر به حضور در مراسم نیستند دوم اینکه نظر به همزمانی نزدیک بمباران شیمیایی شهر حلبچه و شهر نودشه که کمتر از یک روز  می باشد كه در تحت الشعاع ان قرارگرفته است و کمتر مورد توجه رسانه های جمعی بوده است.

 

وي ادامه داد: امیدواریم با ایجاد کارگروه و دبیرخانه ای خاص این مراسم، در سالهای آتی به نحو مناسبی یادواره شهدا و مجروحین بازمانده از این بمباران گرامی داشته شود.

 

وي تصريح كرد: از شهروندان ساکن نودشه و سایر شهروندان غیر مقیم درخواست می گردد در خصوص هر چه باشکوهتر برگزار نمودن این مراسم  همکاری و همیاری خود را مبذول دارند .

 

سایر مسئولین در ادامه جلسه از جمله عنایتی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه ، وهابی رئیس اداره ی آموزش و پرورش نوسود ، شهردار نودشه و اعضای شورا اسلامی شهر و تعداد دیگری از مدعوین نکته نظرات خود را در خصوص هر چه باشکوهتر برگزار نمودن مراسم یاد شده ارائه نمودند.

 

در پایان با توجه به شرح وظایف مطرح شده جهت برگزاری مراسم کمیته های تخصصی تشکیل گردید و در این راستا ادارات مسئول پیگیری مشخص شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد