فرماندار پاوه

بارش برف و باران در پاوه خساراتی به بار آورد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297224|01:15 - 1396/11/30
نسخه چاپی
بارش برف و باران در پاوه خساراتی به بار آورد
فرماندار شهرستان پاوه گفت: بارش برف و باران موجب ریزش دیوار و زیر آوار ماندن سه دستگاه خودرو در این شهر شد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز یکشنبه به ایرنا افزود: بارش شدید باران در شهرستان پاوه ضمن اینکه موجب خوشحالی عموم مردم شد، موجب ریزش دیوار در یکی از خیابانهای سطح شهر پاوه و زیر آوار ماندن سه دستگاه خودرو شد.
وی اظهار کرد: براثر بارش شدید باران که بیش از 30 ساعت بصورت مداوم ادامه داشت، دیوار حایل خیابان هتل ارم شهر پاوه فرو ریخت و سه دستگاه خودرو آسیب دید.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این خودروها پارک بوده و کسی در داخل آنها قرار نداشت، افزود: یکی از خودروها بطور کلی زیر آوار ماند و کاملا از بین رفت اما 2 خودرو دیگر خسارت جزئی دیدند.
ایده پور با اشاره به بارش 110 میلی متری باران طی شبانه روز گذشته تاکنون گفت: تمامی رودخانه های شهرستان طغیان کردند، دبی تمامی چشمه ها افزایش یافته و سد داریان نیز سرریز کرد.
فرماندار پاوه افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون 405 میلی متر بارندگی در شهرستان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش را نشان می دهد.
ایده پور از زحمات و تلاشهای اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به ویژه مدیریت و کارکنان زحمت کش و تلاشگر ادارات برق، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، پلیس و شهرداری های پنج شهر شهرستان برای حضور به موقع و ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد