ماموستا مباركشاهي:

تعميق باروهاي ديني در راستاي دينداري ،يكي از رسالت هاي روحانيت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297214|16:32 - 1396/11/26
نسخه چاپی
تعميق باروهاي ديني در راستاي دينداري ،يكي از رسالت هاي روحانيت است
امام جمعه نودشه تعميق باروهاي ديني در راستاي دينداري ، تثبيت باور ها و تبليغ برنامه هاي ديني را در جامعه يكي از رسالت هاي روحانيت و طلاب علوم ديني برشمرد .

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا مباركشاهي مدير مدرسه علوم ديني علامه نودشه در ديدار بخشدار و رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود با وي ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گزارشي از وضعيت تحصيلي طلاب ، كتابخانه ،امكانات و مشكلات مدرسه را ارائه نمود.

 

ماموستا مباركشاهي بيان داشت: بشر در همه دوران ها نيازمند به دعوت و ارشاد است و قرآن به صراحت اين وظيفه را بر عهده گروهي از امت محول نموده است .

 

مدير مدرسه علوم ديني نودشه تعميق باروهاي ديني در راستاي دينداري ، تثبيت باور ها و تبليغ برنامه هاي ديني را در جامعه يكي از رسالت هاي روحانيت و طلاب علوم ديني برشمرد .

 

در ادامه بخشدار و رئيس اداره آموزش و پرورش در سخناني اظهار داشتند طلاب علوم ديني به سهم خود بايد در مساجد و جامعه در راستاي حفظ وحدت بعنوان تكليف شرعي و اخلاقي و ايجاد بصيرت در جوانان به منظور پرهيز از هرگونه افراطي گري تلاش نمايند. چرا كه دين اسلام با هر گونه تند روي و افراطي مخالف است .

 

در ادامه جلسه نقش روحانيت در تربيت ديني و اخلافي نسل جوان مهم ارزيابي شد و بر بيان محتوي ديني با زبان روز و تربيت معنوي و اخلاقي جوانان در دنياي امروزي با توجه به تهديد هاي پيش رو د در عرصه اي مختلف توصيه و تأكيد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد