بارش باران جاده های منطقه اورامانات را لغزنده کرده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297205|22:01 - 1396/11/24
نسخه چاپی
بارش باران جاده های منطقه اورامانات را لغزنده کرده است
فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه گفت: بارش باران که از عصر امروز آغاز شده سطح جاده های شهرستان های پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی را لغزنده کرده و رانندگان عبوری از این مسیرها باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

به گزارشهزار ماسوله، سروان محمدرضا محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ترافیک در جاده‌های این شهرستان ها عادی و روان است.
وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی این منطقه خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.
فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه اظهار داشت: براساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی، طی روزهای آینده بارش برف و باران را در این منطقه شاهد خواهیم بود که رانندگان باید در این شرایط جوی با احتیاط بیشتری به مسیر خود ادامه دهند.
سروان محمدی یادآور شد: در فصل زمستان گشت های پلیس راه به صورت محسوس و غیرمحسوس در تمام جاده های شهرستان های ثلاث باباجانی، جوانرود، پاوه و روانسر گشت زنی می کنند و با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد.
شهرستان های منطقه اورامانات در شمال غربی کرمانشاه واقع شده اند.
خبرنگار:یوسف فتاحی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد