فرماندار پاوه:

میزان پیشرفت طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به پاوه کافی نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297197|01:01 - 1396/11/23
نسخه چاپی
میزان پیشرفت طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به پاوه کافی نیست
فرماندار پاوه گفت: با وجود تخصیص اعتبارات مورد نیاز میزان پیشرفت طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه کافی نیست و باید برای بهره ‌مندی مردم از این طرح، مسئولان مربوطه شتاب بیشتری به آن دهند.

به گزارشهزار ماسوله،  ایرنا، پرویز ایده پور روز شنبه در بازدید از طرح انتقال آب چشمه هانی کوان که به همراه دادستان عمومی و انقلاب پاوه انجام شد، از تأخیر طولانی در اجرای این طرح بشدت انتقاد کرد.
وی اظهار کرد: با وجود چشمه هانی کوان و دبی 600 لیتر برثانیه آن چرا باید مردم شهر پاوه در شبانه روز هفت ساعت بدون آب باشند.
وی اظهار کرد: با وجود گرفتن رضایت معارضان طرح و رفع مشکلات اجتماعی باز هم شاهد تعطیل بودن و تأخیر پروژه هستیم که این کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
دادستان عمومی و انقلاب پاوه هم با اشاره به طولانی شدن زمان بهره برداری این طرح گفت: با هر مدت زمان تأخیر در اجرای پروژه هزینه های زیادی بر دولت و بیت المال افزوده می شود.
مسلم الماسی افزود: هشت سال زمان برای اجرای یک طرح و به نتیجه نرسیدن آن اگر تعمدی نباشد قطع به یقین قصور در انجام امور است و این مستلزم پاسخگویی کارفرمای طرح است.
عملیات اجرایی طرح انتقال آب چشمه هانی کوان به شهر پاوه، از سال 88 به طول 14 کیلومتر خط انتقال از روستای 'دشه' تا شهر پاوه آغاز شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد