۵ کشته و مجروح در محور «روانسر- پاوه»

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297190|12:07 - 1396/11/20
نسخه چاپی
 ۵ کشته و مجروح در محور «روانسر- پاوه»
رئیس پلیس راه کرمانشاه از کشته شدن چهار نفر و مجروح شدن یک‌ نفر در تصادف محور روانسر- پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، تصادف رانندگی بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه ایسوزو در محور روانسر به پاوه چهار کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

این حادثه در ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز در محور روانسر به پاوه در نزدیکی روستای ده‌لیلی اتفاق افتاد و متاسفانه اعضای یک خانواده 4 نفره سرنشین پراید کشته شدند.

دو نفر از سرنشینان پراید در دم کشته شدند و دو نفر دیگر که فرزندان این خانواده بودند نیز پیش از رسیدن به مراکز درمانی فوت کردند.

محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت حادثه را انحراف به چپ ایسوزو اعلام کرد و افزود: راننده کامیونت ایسوزو نیز به‌شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

پس از آن سئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی 115دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکبر آزادی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از ظهر امروز براثر تصادف یک دستگاه کامیونت و یک دستگاه خودوری سواری پراید در مسیر روانسر به پاوه چهار تن جان خود را از دست دادند و یک تن نیز زخمی شد.
به گفته او خودرو پراید پنج سرنشین داشت که همگی از اعضای یک خانواده بودند که چهار تن از آنها جان باختند و یک تن دیگر که به بیمارستان منتقل شده بود براثر شدت جراحات وارده جان باخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد