مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در پاوه:

منیت و رفاه زمانی در جامعه معنی پیدا می‌کند که تربیت، اخلاق و آموزش در کنار آنها وجود داشته باشد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297188|01:32 - 1396/11/21
نسخه چاپی
منیت و رفاه زمانی در جامعه معنی پیدا می‌کند که تربیت، اخلاق و آموزش در کنار آنها وجود داشته باشد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امنیت و رفاه دو نعمت بزرگ هستند و زمانی در جامعه معنی پیدا می‌کنند که تربیت، اخلاق و آموزش در کنار آنها وجود داشته باشد.

به گزارشهزار ماسوله، مجید یزدان‌پناه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز پاوه، ماموستا ملاقادر قادری را شخصیتی محبوب و جهانی عنوان کرد و گفت: ماموستا ملا قادر قادری شخصیتی محبوب و جهانی و از رجال برجسته اهل سنت کشور می باشد که همواره مورد احترام و توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به منزله بالغ شدن این نظام عنوان کرد و افزود: چهل در ادبیات عرفانی یک عدد کامل است و انقلاب اسلامی در سن چهل سالگی باشکوه هرچه تمام تر به کمال رسیده است.

 

یزدان‌پناه با بیان اینکه مردم شهرستان پاوه از اوایل انقلاب تاکنون سعی و تلاش‌شان حفاظت و حراست از این آب و خاک و پرچم مقدس جمهوی اسلامی ایران بوده است، اظهار کرد: مردم پاوه با همراهی ماموستا قادری در چهل سال گذشته از فتنه های مختلف با موفقیت و سربلندی بیرون آمده اند و بنده اکنون افتخار می‌کنم که در جمع مردم شهرستان پاوه حضور دارم.

 

مدیرکل آموزش و پروش کرمانشاه امنیت و رفاه را دو نعمت بزرگ عنوان کرد و افزود: امنیت و رفاه زمانی در جامعه معنی پیدا می‌کند که تربیت، اخلاق و آموزش در کنار آنها وجود داشته باشد.

 

یزدان‌پناه تعادل آموزشی را یک عدالت آموزشی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که نسبت جمعیت دانش آموزی با تعداد فرهنگیان در تمام شهرستان ها به میانگین استانی دست یابد تا بتوانیم عدالت آموزشی را در سراسر استان ایجاد کنیم.

 

وی رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برای شکوفایی استعدادها و دستیابی به رفاه و آسایش عنوان کرد و افزود: تمام مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم به آموزش و پرورش وابسته هستند و این دینی است که ما به گردن مردم داریم و این خود مسئولیت ما را در انجام رسالت های محوله دو چندان می‌کند.

 

یزدان‌پناه به رشد 16 درصدی جذب نوآموز در مراکز پیش دبستانی شهرستان پاوه در سال جاری اشاره کرد و گفت: دوره پیش دبستانی منجر به تقویت مهارت‌های ذهنی و اجتماعی کودکان می شود و آنها را برای ورود به دوره دبستان آماده می‌کند، در این راستا تلاش ما باید افزایش درصد جذب نوآموزان در مراکز پیش دبستانی برای سال های آتی باشد.

 

 

 

همچنین در بدو ورود به پاوه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همراه جمعی از معاونین و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش استان در یادمان شهدای 26 مرداد پاوه حضور یافت و با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این آیین گفت: یادمان شهدای پاوه قدمگاه و یادگار دلاورمردان و جانثاران هشت سال دفاع مقدس و جان باختگان راه اسلام و انقلاب اسلامی و آزادی است.

مجید یزدان‌پناه با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم در محضر شهدای گرانقدر شهرستان پاوه هستم، افزود: بدون شک حضور در این فضای نورانی منجر به تقویت روحیه خدمتگزاری ما می شود، چراکه توفیق حضور در یادمان شهدا و یادآوری جانفشانی و ایثار این عزیزان برای پاسداشت ارزش های نظام و انقلاب، ما را به خدمت بیشتر به فرهنگیان و دانش‌آموزان استان مینونشان کرمانشاه تشویق و ترغیب می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد