سرهنگ سلطان قلی:

گلزار شهدای پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن کشور معرفی می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297173|01:43 - 1396/11/18
نسخه چاپی
گلزار شهدای پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن کشور معرفی می شود
جانشين فرماندهي سپاه ناحيه پاوه گفت: مزار شهدای پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن کشور انتخاب شده است و به همين مناسبت مراسم غباروبی و گلباران اين مزار با حضور مسئولان کشوری و لشكری در روز پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، جانشين فرماندهي سپاه ناحيه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با نام روز "انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت"، آیین غباروبی و گلباران مزار شهدا برگزار می شود.


 
سرهنگ سلطان قلي با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهرستان پاوه بيش از 640 شهید تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده است دارد که یک سند افتخاری برای شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس استان است.

 

وي با بيان اينكه حرکت شهدای ما در مسیر اسلام بود ، گفت:  ما نیز باید به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه باشیم.

 

وي گفت: مهمترین وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهیدان را زنده نگهداریم چرا که آنها ایثار کردند تا کشور به دست بیگانگان نیفتد.

 

جانشين فرماندهي سپاه ناحيه پاوه ادامه داد: مزار شهدای پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن کشور انتخاب شده است و به همين مناسبت مراسم غباروبی و گلباران اين مزار با حضور مسئولان کشوری و لشكری در روز پنجشنبه با همت بنياد شهيد اين شهرستان برگزار می شود.


 
وي گفت: اين مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، چهره برجسته بومی این شهرستان ماموستا ملاقادر قادری و استاندار همراه است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد