با همت اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود

جشن انقلاب در روستاي هجيج برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297166|00:58 - 1396/11/16
نسخه چاپی
جشن انقلاب در روستاي هجيج برگزار شد
مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستاي هجيج با حضور فرماندار امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار ، شهردار نودشه ، اعضاي شوراي اداري شهرستان در روستاي هجيج برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم جشن بزرگ انقلاب  در روستاي هجيج با حضور فرماندار امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار ، شهردار نودشه ، اعضاي شوراي اداري شهرستان ، شوراهاي اسلامي شهر نودشه ، فرهنگيان ، دانش آموزان  ومردم و همكاري و همراهي بخشداري و دهياري و شوراي اسلامي روستاي هجيج بر گزار گرديد .

 

ايده پور فرماندار شهرستان پاوه ضمن تبريك ايام اله دهه فجر و تقدير و تشكر از بانيان اين جشن با شكوه بيان داشت : روستاي هجيج روستايي است با طبيعت بكر و زيبا و جاذبه اي گردشگري فراوان كه ميتواند در طي سال ميزبان خوبي براي جذب گردشگر و توريسم باشد.

 

وي افزود در فوران علم و تكنولوژي و دنياي ارتباطات روستاي هجيج همچون گذشته خودكفايي خود را حفظ كرده و وجود اماكن متبركه از جمله چله خانه روستاو مرقد مطهر سيد عبيد الله  مي تواند يكي از جاذبه هاي ديني و مذهبي براي  روستاي هجيج  باشد.

 

ايده پور در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به دانش آموزان گفت : انتظار دارم ضمن استفاده بهينه از محيط زيبا و پر نشاط درياچه زيباي نيروگاه سد داريان با سعي و تلاش خود شاهد كسب مقام علمي شما در كشور نيز باشيم .

 

وي در پايان گفت: اگر امروز ما بتوانيم در عرصه اي علمي جايگاه خودمان را در دنيا  به اثبات برسانيم مردماني هستيم كه قدر شهداي خود را دانسته ايم  لذا بايد هم تلاش كنيم  اين انقلاب  را كه حاصل خون شهدا و ايثار و مردانگي ملت ايران است از دستاورد هاي آن دفاع كنيم .

 

رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن تبريك دهه مبارك فجر ، اين ايام مبارك و ميمون را فرصت مناسبي براي باز خواني مفاهيم و ارزش هاي انقلاب اسلامي دانست و بيان داشت: آموزش و و پرورش به عنوان برزگ ترين دستگاه فرهنگي و تأثير گذار در جامعه بايد به رسالت خود كه همان انتقال مفاهيم ، آرمانها و ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به نسل جوان است به نحو عالي جامه عمل بپوشد.

 

وهابي انقلاب اسلامي را انقلابي مردمي و برخاسته از اراده جمعي دانست كه به نوعي تمام جامعه در پيروزي و استمرار آن نقش بسزايي داشته اند .

 

رئيس اداره آموزش و پرورش در ادامه گفت : اگر در انقلاب فرانسه طبقه اشراف و در انقلاب روسيه طبقه كارگران و در انقلاب چين طبقه دهقانان در ظهور و پيروزي آن نقش داشت در انقلاب اسلامي همه اقشار مختلف مردم اعم از پسر و جوان ، روحاني ، طلبه ، دانشجو ، معلم ،كارمند ، كارگر ، روستايي ، عشاير  نقش مهمي را  در پيروز ي آن داشته اند . لذا وظيفه داريم در ادامه راه از اهداف عالي اين انقلاب به نحو شايسته دفاع كنيم و همواره با آگاهي و بصيرت در خنثي نمودن نقشه هاي شوم دشمنان قدم بر داريم .

 

 شايان ذكر است  اجراي دكلمه زيباي دانش آموز تانيا خالدي ، گروه سرود دبستان حضرت زينب نوسود ، قرائت مقاله دانش آموز نگار رضايي و شعر زيباي هورامان شبرنگ  از ديگر برنامه هاي جذاب اين جشن بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد