افتتاح 13 طرح عمرانی همزمان با سومین روز از دهه فجر در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297157|20:14 - 1396/11/14
نسخه چاپی
 افتتاح 13 طرح عمرانی همزمان با سومین روز از دهه فجر در پاوه
همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 13 طرح عمرانی و خدماتی روز شنبه در بخش مرکزی شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از

ایرنا، فرماندار پاوه گفت: این طرحها شامل بهسازی و آسفالت معابر، احداث دیوار، پله بندی، جدولگذاری، احداث پل، شبکه جمع آوری فاضلاب، سنگفرش کوچه ها، تعریض معابر روستایی و احداث معبر جدید روستایی می باشد.
پرویز ایده پور افزود: برای اجرای این طرحها که از اعتبارات دهیاریها و مشارکت مردمی استفاده شده، در مجموع 13 میلیارد و 830 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به مشارکت بسیار بالای مردم شهرستان پاوه به ویژه مردم روستاها در اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی، خواستار توجه بیشتر مسئولان و ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به این مردم قدرشناس شد.
در این مراسم بخشدار مرکزی پاوه نیز گزارشی از خدمات ارائه شده در روستاهای این بخش را ارائه داد.
هوشیار عبدالله زاده در خصوص اجرایی شدن این پروژه ها افزود: تمامی پروژه های عمرانی دهیاریها به صورت امانی و با زحمات دهیاران انجام شده که در غیر این صورت هزینه های اجرایی آنها بسیار بالا می بود.
وی گفت: مشارکت گسترده اهالی روستا به صورت تامین بخش قابل توجهی از نیروی انسانی و همچنین اهدای زمین به هنگام بهسازی معابر بوده است.

**نواختن زنگ انقلاب در مدارس پاوه
به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد.
در این مراسم فرماندار پاوه با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز کشورمان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه نیازمند به 2 سلاح علم و ایمان است که دانش آموزان باید به آن مجهز شوند.
پرویز ایده پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به واسطه جوانان متعهد توانست به عنوان تنها کشوری باشد که از خط قرمزعلمی که قدرتهای بزرگ برای جهانیان ترسیم کرده بودند، عبور کند و به انرژی هسته ای دست پیدا کند.
ایده پور تصریح کرد: امروز کشور و نظام اسلامی نیازمند افزایش و تقویت علم و دانش است و تنها راهبرد رفع و حل مشکلات اقتصادی مردم، افزایش توان علمی کشور است که سربازان این مرحله دانش آموزان هستند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد