انقلاب اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهیدان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297156|22:37 - 1396/11/13
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهیدان است
فرماندار پاوه با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب وعزت وسربلندی ملت و کشورمان مرهون ایثار و فداکاری شهیدان و صبر و ایستادگی خانواده های گرانقدر آنها است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا؛ پرویزایده پور روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهدای پاوه، با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، افزود:عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.
او اظهار کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز باید در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ کنند.
ایده پور گفت: مسئولان و مدیران برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب و حل مشکلات و نواقص احتمالی خانواده شهدا باید بیش از پیش تلاش کنند.
در گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اولین روز دهه فجر مردم و مسئولان شهرستان پاوه با حضور در مزار شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی با قرائت فاتحه و اهدای گل، نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.
در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهیدان گرانقدر 'رحمان غلامی' و 'محمد مولودی' با خانواده های معزز این شهیدان دیدار و از آنان دلجویی کردند.
در ادامه مسئولان نمایشگاه عکس طبیعت شهرستان پاوه گرامیداشت دهه فجر را در موزه میراث فرهنگی افتتاح کردند.
در این نمایشگاه بیش از 40 عکس از مناظر طبیعی، اماکن زیارتی وآثار تاریخی شهرستان پاوه توسط هنرمند پاوه ای 'مبین صادقي' به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا پایان دهه فجر صبح و بعد ظهر در محل موزه میراث فرهنگی پاوه برای بازدید و خرید عموم دایر است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در 130کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد