وعده هایی که جهانگیری با "کفش" در چادر "سارینا" داد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297143|12:11 - 1396/11/09
نسخه چاپی
وعده هایی که جهانگیری با "کفش" در چادر "سارینا" داد
پدر سارینا کودک زلزله زده ای در روستای "نوافره" سرپل ذهاب که خبر فوتش در شبکه های اجتماعی منتشر شد از حضور جهانگیری در چادر خانواده اش سخن گفت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از مرصاد نيوز هفته گذشته خبر فوت یک کودک زلزله زده در روستای "نوافره" سرپل ذهاب در اثر بیماری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

روستایی که گرچه به گفته مددکاران اجتماعی حاضر در منطقه ابتدا غرش هلیکوپتر حامل اسحاق جهانگیری [که باید معاون اول رئیس جمهور را در کمترین فاصله با چادرها پیاده می کرد] باعث ترس و وحشت کودکان تازه زلزله دیده شد اما لا اقل وعده های او دلگرم کننده بود.

وعده هایی که البته به نظر می رسد در حاشیه های ورود با کفش اسحاق جهانگیری به چادرهای زلزله زدگان به فراموشی سپرده شد و جالب آنکه اولین چادری که معاون رییس جمهور با همین کفشهای پرحاشیه پا گذاشت خانه "سارینا" بود. بعد از سفر هم اسحاق جهانگیری در صفحه شخصی خود به خاطر کفشهایش عذر خواهی کرد و گفت: به وزیر بهداشت تاکید کردم مشکلات را پیگیری کند.

پدر سارینا در گفتگو بامرصاداظهار داشت: اولین چادری که آقای جهانگیری آمد "کپر" من بود... شخصا قولی از او نگرفتم اما می توانست بعد از حضور خودش و وزیر بهداشت در روستای ۱۰۰ درصد تخریب شده ما، کاری برای سلامت و درمان مردم بکند...

جهانگیری

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد