نوبخت:

مردم مقاوم کرمانشاه حق بیشتری به گردن ما دارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297130|21:41 - 1396/11/05
نسخه چاپی
مردم مقاوم کرمانشاه حق بیشتری به گردن ما دارند
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مردم مقاوم کرمانشاه حق بیشتری به گردن ما دارند و تا آخرین لحظه کنار زلزله زدگان خواهیم ماند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدباقر نوبخت عصر امروز پنجشنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی در آتش و خون می سوختند و چندین بار این شهر مورد اصابت موشک و بمب‌های خوشه ای قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: مردم کرمانشاه بعد از پذیرش قطعنامه، آوارگی را تحمل کردند و در گوشه و کنار در چادر زندگی می‌کردند.

نوبخت تاکید کرد: این استان به جهت این سوابق، جایگاه ویژه ای دارد و منطقه ای مقاوم بوده و به گردن ما حق دارد.

نوبخت با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه، گفت: این مردم حق بیشتری دارند، آخرین پیشنهاد من را ان شاءالله روز یکشنبه از صدا و سیما خواهید شنید که جزو مصوبات است.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه افزود: آن زمان به رئیس‌جمهور گفتند که در نقاط زلزله‌زده استان از ماشین پیاده نشده در حالی که آقای روحانی به علت کمبودجا بر روی ماشین با مردم صحبت کرد و گفت با تمام وجود برای مردم خدمت کنید.

وی با اشاره به اینکه موارد استثنایی در بحث زلزله مورد هماهنگی قرار بگیرد، گفت: قصد دولت با تمام وجود کمک به زلزله زدگان است و این مطالبه رهبری و خواست رئیس جمهور است و تردیدی در این نیست و تا آخرین لحظه کنار مردم خواهیم ماند.

نوبخت با بیان اینکه عنصر معنوی که عنصر خالص کمک به مردم است در دولت وجود دارد، گفت: با تمام وجود به مردم خدمت کنید و از استاندار می‌خواهم که به صورت هفته‌ای پیشرفت کار را به ما اعلام کند.

وی گفت: در روزهای آینده دوباره به استان کرمانشاه خواهیم آمد و امیدواریم تدارک دیده شود تا برای بدرقه اولین گروه از مسافران قطار  به سمت مشهد، در استان حضور یابیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد