رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمانشاه

طرح نماد، طرحی پیشگیرانه، رشد مدار و مدرسه محور است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297109|01:49 - 1396/11/01
نسخه چاپی
طرح نماد، طرحی پیشگیرانه، رشد مدار و مدرسه محور است
رییس اداره مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کل استان کرمانشاه گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)، طرحی پیشگیرانه، رشد مدار و مدرسه محور است.

به گزارشهزار ماسوله، حیدرعلی رضائیان رییس اداره مراقبت و پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با مجریان این طرح در پاوه، گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)  طرحی پیشگیرانه و رشد مدار و مدرسه محور است که با ائتلاف 9 وزارتخانه ها، نهاد و سازمان دولتی بر روی جامعه هدف زیر 18 سال اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در سه حوزه ارتقاء (آموزش مهارتهای زندگی) غربال گری و ارجاع هوشمند، بسته های حمایتی و خدماتی را زیر نظر سازمان ها و نهاهای عضو ائتلاف دریافت خواهند کرد.

رضائیان با بیان اینکه این فرایند به صورت فرایند الکتورنیکی طرح نماد انجام می پذیرید، اظهار کرد: گسترش آموزش‌های ریشه‌ای در زمینه «پیشگیری از رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری»، ایجاد نظام شناسایی دانش آموزان آسیب‌پذیر با چک‌لیست‌های منظم و علمی، طراحی و توسعه مداخله‌های موثر و توانمند سازی دانش آموزان از جمله اهداف این طرح است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد