اطلاعيه شهرداري؛

احداث معبر سواره رو اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با بهسازي مقبره شیوخ خالصی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297100|12:53 - 1396/10/30
نسخه چاپی
احداث معبر سواره رو اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با بهسازي مقبره شیوخ خالصی
شهرداري پاوه جهت كسب نظرات و پيشنهاد و يا هر گونه اعتراض در احداث معبر سواره رو خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با بهسازي مقبره شیوخ خالصی اطلاعيه اي را ارسال نموده است كه در ذيل خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، شهرداري پاوه جهت كسب نظرات و پيشنهاد و يا هر گونه اعتراض در احداث معبر سواره رو خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با بهسازي مقبره شیوخ خالصی اطلاعيه اي را ارسال نموده است كه در ذيل خواهد آمد.

 

به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند شهرداری پاوه در راستای کاهش بار ترافیکی شهر و تسهیل در عبور و مرور شهری و نیز از طرفی نامناسب بودن فضای اطراف مقبره شیوخ خالصی، در نظر دارد پس از ساماندهی و بهسازی مقبره مرحومان شیخ محمد و شیخ نصرالدین و شیخ طه خالصی و سایر قبور موجود در آن مکان نسبت بهاحداث معبر سواره روجهت اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در نقطه مذکور اقدام نماید؛ لذا از کلیه شهروندان محترم و صاحب‌نظران دعوت به عمل می‌آید چنانچهپیشنهاد و یا اعتراضیدر آن خصوص دارند مراتب را به واحد عمران شهرداری پاوه اعلام و تحویل نمایند.

 

ضمناً این شهرداری بدینوسیله مراتب امتنان خود  از خاندان محترم شیانی و خالصیبه جهت همکاریهای ارزنده (واگذاری زمین و …) در راستای اجرای پروژه را اعلام می‌دارد.

 

روابط عمومی شهرداری پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد