رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود،

محور اصلي توسعه بر پايه مشاركت در آموزش و پرورش استوار است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297099|12:47 - 1396/10/30
نسخه چاپی
محور اصلي توسعه بر پايه مشاركت در آموزش و پرورش استوار است
منصور وهابي گفت: به علت ماندگار بودن امر تعليم وتربيت و قداست معنوي آن هر چه آگاهي مردم از مسائل آموزشي و پرورشي بيشتر باشد علاقه به مشاركت نيز افزون تر و مدارس مي توانند در پرورش شايستگي ها و استعداد هاي دانش آموزان به مراتب با اهميت تر از گذشته قدم بردارند.

به گزارشهزار ماسوله، منصور وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت هفته شوراي آموزش و پرورش و ارائه گزارش عملكرد و برنامه هاي خود در طي سال تحصيلي در جمع نماز گزاران، قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين شهر به ايراد سخن پرداخت .

 

رئيس اداره آموزش و پرورش در ابتداي سخنانشان ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات نماز گزاران بيان داشت: نماز جمعه فريضه اي با ارزش ، كنگره ي عظيم هفتگي و يك عبادت بزرگ و جمعي است كه باعث تلطيف روح و جان آدمي ، شستن دل از آلودگي هاي  گناه ، زدودن زنگار معصيت از قلب و پيام هايي همچون وحدت ،تعاون و برادي همدلي و همزباني ، صلح و همزيستي را دارد .

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبريك هفته شوراي آموزش و پرورش (24 ديماه لغايت 30 ديماه ) بيان داشت: آموزش و پرورش بعنوان بزرگ ترين دستگاه فرهنگي در كشور جهت پيشبرد امورات خود در زمينه هاي آموزشي و پرورشي ، و خدماتي نيازمند تفكر گروهي و مشاركت همگاني است چرا كه ذات آموزش و پرورش مشاركت جويانه است و بدون مشاركت مردمي در زمينه هاي مختلف به سر منزل مقصود نمي رسد.

 

وي يكي از عوامل مؤثر در مشاركت را آگاهي عمومي دانست و اظهار كرد: به علت ماندگار بودن امر تعليم وتربيت و قداست معنوي آن هر چه آگاهي مردم از مسائل آموزشي و پرورشي بيشتر باشد علاقه به مشاركت نيز افزون تر  و مدارس مي توانند در پرورش شايستگي ها و استعداد هاي دانش آموزان به مراتب با اهميت تر از گذشته قدم بردارند.

 

دبير شوراي آموزش و پرورش،  شورا را نمادي از مشاركت ،همدلي و تعامل در خانواده بزرگ تعليم و تربيت دانست كه زمينه را براي بسيج همه امكانات و ظرفيت  هاي منطقه در جهت نيل به اهداف عاليه نظام تعليم و تربيت فراهم مي كنند .

 

وهابي در پايان گزارشي از  عملكرد و برنامه هاي خود را بيان كرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد