شهرياري خبر داد:

تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297098|08:43 - 1396/10/30
نسخه چاپی
تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه گفت: با بارش برف در يك روز اخير، تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه گفت: با بارش برف در يك روز اخير، تردد در راههاي ارتباطی روستاهاي شهرستان پاوه با زنجير چرخ امكان پذير است.

 

ابراهيم شهرياري افزود: بارش برف که از شب گذشته آغاز و تا امروز هم همچنان ادامه دارد، جامه ای کاملا سفید بر تن این شهرستان کرد و موجب خوشحالی مردم منطقه شد.

 

وی ارتفاع برف در سطح شهر پاوه را 10 سانتیمتر، در محورهای ارتباطی و سه راهي شهدا را 35 سانتیمتر ، سه راهي باينگان را 25 سانتيمتر و در ارتفاعات بیش از 50 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: ميزان بارش ها نيز با ورود اين توده به جو منطقه 27 ميلميتر ثبت شده است.

 

وي گفت: هم اكنون راههاي ارتباطي اين شهرستان در مسير اصلي باز و تردد روان است اما در راههاي ارتباطي روستاهاي اين شهرستان تردد با زنجير چرخ امكان پذير است.

 

وي ادامه داد: در اثر اين بارشها ريزش كوه در جاده نوسود به وقوع پيوست كه با تلاش نيروهاي راهداري در كمترين زمان ممكن نسبت به پاكسازي جاده اقدام شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد