فرماندار پاوه:طرح بافت باارزش روستای زردویی با 5 میلیارد ریال اجرا شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297081|02:25 - 1396/10/25
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:طرح بافت باارزش روستای زردویی با 5 میلیارد ریال اجرا شد
فرماندار پاوه گفت: مرحله اول طرح بافت باارزش روستای زردویی از توابع بخش باینگان این شهرستان با پنج میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در روستای زردویی باینگان، مهمترین انگیزه مردم برای ماندگاری در روستاها را داشتن اشتغال پایدار و درآمد مناسب دانست و بر تلاش مسئولان برای فراهم کردن بستر و زمینه لازم برای اشتغال در روستاها تاکید کرد.
وی اظهار کرد: مرحله اول طرح بافت باارزش روستای زردوئی شامل دیوار چینی، سنگفرش معابر، بتن ریزی و احداث المان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اجرا شده است.
وی گفت: طرح شبکه و لوله گذاری فاضلاب به طول 240 متر و اعتبار 370 میلیون ریال که 180 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دهیاری و 170 میلیون ریال مشارکت مردمی بوده نیز در روستای زردوئی اجرا شده است.
فرماندار پاوه همچنین در جمع مردم روستای میرعبدلی افزود: طرح تامین آب شرب این روستا شامل بهسازی چشمه، احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال، ساخت مخزن و اجرای شبکه داخلی روستا با سه میلیارد و 100 میلیون ریال به مناقصه رفته و امسال اجرا و به بهره برداری می رسد.
وی در جمع مردم روستای تاریخی دودان، این روستا را یکی از روستاهای سرزنده و شاداب پاوه دانست و گفت: برای رفع مشکل آب شرب روستا در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار مورد نیاز را اختصاص خواهیم داد.
در ادامه مسئولان از روستای تین بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این روستا را بررسی کردند که کمبود آب شرب، مستهلک بودن خانه بهداشت روستا و بازنگری طرح هادی روستا با هدف توسعه آن، تسطیح زمین ورزشی و روشنایی معابر مسیر سراب روستا از جمله مشکلات و درخواست های مردم بود که برای اجرای آنها تصمیمات مقتضی گرفته شد.
بخش باینگان با بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارای 2 شهر و 15 روستا است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد