منابع آب شش روستای شهرستان جوانرود بر اثر پس لرزه های اخیر قطع شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297072|01:11 - 1396/10/23
نسخه چاپی
منابع آب شش روستای شهرستان جوانرود بر اثر پس لرزه های اخیر قطع شده است
منابع آب شش روستای شهرستان جوانرود بر اثر پس لرزه های اخیر به صورت کامل قطع شده است که درحال حاضر به صورت سیار آبرسانی می شوند و تلاش مسئولان این شهرستان برای حل این مشکل ادامه دارد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از جوانرود هه وال، منابع آب شش روستای  هواندران ، لاقلعه ، بیوندسفلی ، مله رش و داره رش ، هشت پشوله و کلاش لمه  شهرستان جوانرود بر اثر پس لرزه های اخیر به صورت کامل قطع شده است که درحال حاضر به صورت سیار آبرسانی می شوند و تلاش مسئولان این شهرستان برای حل این مشکل ادامه دارد.

فرماندارجوانرود دربازدید از روستای هواندران گفت : زلزله اخیر سختی هایی برای مردم این شهرستان فراهم نمود و پس از زلزله 21 آبان ماه شاهد پس لرزه های متعددی بودیم که متاسفانه این پس لرزه ها باعث قطع کامل آب شش روستای این شهرستان شده است که در حال حاضر به صورت سیار آبرسانی می شوند. 

آرش  لهونی برتسریع در حل مشکلات این روستا ها تاکید کرد و از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار اولیه برای تسریع حل این مشکل خبر داد وافزود : مابقی اعتبار برای این موضوع از طریق اعتبارات بازسازی و بحران تامین خواهد شد.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان جوانرود نیز گفت : مدت یک هفته است که براثر پس لرزه های زلزله اخیر 21 آبان ماه آب شش روستای  هواندران ، لاقلعه ، بیوندسفلی ، مله رش و داره رش ، هشت شوله  و کلاش لمه  این شهرستان به صورت کامل قطع شده است و تلاش مسئولان شهرستان برای حل مشکل آب این روستاها ادامه دارد .

کیکاوس عزیزی نسب افزود:  در حال حاضر به صورت آبرسانی سیار و آب بسته بندی آب این روستاها تامین می شود.

وی اظهارداشت : مطالعات اولیه برای بازگرداندن منابع آبی روستاهای یاد شده انجام شده است و تلاش برای حل این مشکل ادامه دارد .

دهیار روستای هوانداران هم  با اشاره به قطع منابع آب این روستا گفت : در حال حاضر آب این روستا به صورت سیار تامین می شود.

 اسعد ویسی با تقدیر از فرماندار و مسئولان ذیریط  افزود: مسئولان در تلاش هستند منبع آب را دوباره احیا کنند.

یکی دیگر از اهالی این روستا نیز با تقدیر از تلاش فرماندار و سایر مسئولان گفت : قطع منابع آب علاوه بر مشکل آب شرب مشکلاتی نیز برای دامداران بوجود آورده است .

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان برای حل این مشکلات شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد