فرماندار پاوه: مدیران مربوطه باید پاسخگوی وضعیت نان نامرغوب باشند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297061|01:34 - 1396/10/20
نسخه چاپی
 فرماندار پاوه: مدیران مربوطه باید پاسخگوی وضعیت نان نامرغوب باشند
فرماندار پاوه با انتقاد از عرضه نان نامرغوب در این شهرستان گفت: مدیران مربوطه باید به این موضوع رسیدگی کنند و پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا؛ پرویز ایده پور روز سه شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه در سرسرای اجتماعات فرمانداری با اشاره به عرضه نان نامرغوب و رعایت نکردن موارد بهداشتی از جمله اضافه نمودن جوش شیرین به نان توسط بعضی از نانوائی ها افزود: مسئولان استانی و شهرستانی مرتبط با موضوع باید ضمن رسیدگی و ساماندهی موضوع سریعا پاسخگوی بی توجهی خویش باشند.
وی وضعیت بهداشتی کشتارگاه دام شهرستان را نیز مطلوب ندانست و گفت: باید مسئولان در مواردی و موضوعاتی که با سلامت جامعه ارتباط دارد با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنند.
ایده پور افزود: در موضوعاتی که با سلامت مردم ارتباط دارند، قصور و کوتاهی را از هیچ مدیری نمی پذیرم.
فرماندار پاوه در ادامه همچنین با انتقاد شدید از بعضی از مدیران شهرستان که انجام امور مردم در شهرستان را منوط به مجوز از استان عنوان می کنند: گفت اگر قرار باشد برای انجام هر کاری در شهرستان از استان اجازه گرفته شود دیگر نیازی به اداره در شهرستان نداریم.
وی تصریح کرد در صورت مشاهده یا رسیدن گزارشی در این زمینه که مدیری در شهرستان انجام کار مردم را منوط به مجوز از مدیرکل یا داره کل کرده باشد، تردید نکنید که آن اداره و مدیر را در شهرستان جمع خواهیم کرد و انجام امور را به طور مستقیم به مدیرکل آن اداره واگذار خواهیم کرد.
نصب پکیج تصفیه خانه روستاهای هجیج و داریان توسط سد مجری داریان، پیگیری تا رفع مشکلات تأمین آب شرب بازارچه مرزی شهر پاوه و آب مورد نیاز برای آبیاری فضاهای سبز شهرداری پاوه و ساماندهی سایت زباله شهرستان از مصوبات این کارگروه بود.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد