لقمان انفرادی خبر داد:

ارسال بیش از 283 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان توسط کمیته امداد پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297056|02:11 - 1396/10/19
نسخه چاپی
ارسال بیش از 283 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان توسط کمیته امداد پاوه
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله ، مردم شهرستان پاوه بیش از 283 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرده‌اند.

به گزارشهزار ماسوله،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان اظهار داشت:از زمان وقوع زلزله ، مردم شهرستان پاوه بیش از 283 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرده‌اند.

 

لقمان انفرادی افزود: از ساعت 8 صبح همان روز وقوع زلزله ، اقدام به برگزاری جلسه داخلی و هماهنگی جمع آوری کمک های مردمی در اداره کردیم که خوشبختانه با برپایی چادر در سطح شهر و اطلاع رسانی خوب در خیابان ها و رسانه ها اولین محموله کمک های مردمی را راس ساعت 11 همان روز به مناطق زلزله زده ارسال کردیم.

 

وی گفت: با ایجاد اعتماد در بین مردم، در همان روز دومین و سومین محموله کمکهای مردمی را نیز به ترتیب در ساعتهای 14 و 20 به مناطق زلزله زده ارسال کردیم.

 

وی ادامه داد: کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان پاوه شامل پتو ، پوشاک گرم، مواد خوراکی، خرما، آب معدنی، برنج، روغن ، لوازم ضروری خانگی شامل انواع زیر انداز ، لوازم برقی و غیر برقی به کمیته امداد پاوه ارسال و ما نیز بین هم وطنان زلزله زده توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه از زمان وقوع زلزله  7 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در پاوه برپا شد گفت: در مجموع 39 نفر نیروی انسانی نیز در این پایگاهها در جمع اوری کمکهای مردمی فعالیت داشتند.

 

وی با بیان اینکه در مجموع محموله های جمع آوری شده در شهرستان پاوه 20 سایپا و یک کامیون 15 تنی به ارزش بیش از 256 میلیون تومان به هموطنان زلزله زده اهدا شد گفت: مبلغ 26 میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی بود که کل مبلغ جمع اوری شده نقدی و غیر نقدی 283 میلیون تومان بود.

 

وی در پایان گفت: از تمامی مردم شهرستان پاوه با حس اعتماد به این سازمان در اهدای کمکهای خود به زلزله زدگان، مسئولین شهرستان ، کارکنان و همکاران کمیته امداد پاوه و همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی ثلاث باباجانی در هماهنگی های لازم در تحویل اجناس تقدیر و تشکر دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد