فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

حماسه 9 دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297021|00:27 - 1396/10/09
نسخه چاپی
حماسه 9 دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و با این اقدام دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.

 

وی گفت: این حماسه بخصوص در شهرستان پاوه توسط ملت شریف پاوه، در یک روز قبل از شروع راهپیمایی در سراسر کشور خلق گردید که آن هم نشان از بصیرت این مردم است.

 

وی ادامه داد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت به سران فتنه بود و این ملت نشان دادند که در میان فتنه های فتنه گران راه را گم نخواهند کرد و همواره پیرو رهبر حکیم خود خواهند بود.

 

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه حضور ملت در حماسه 9 دی روز نشان از بصیرت و ولایت مداری آنها بود گفت: در این روز ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به بی‌حرمتی‌ها داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها با هدایت‌ها و درایت های مقام معظم رهبری کید دشمنان را خنثی می‌کند.

 

وی در پایان گفت : با توجه به وفادارای ملت شریف پاوه به آرمانهای انقلاب و بصیرت کامل آنها در به نمایش گذاشتن ولایت مداری در راهپیمایی حماسه نهم دی ماه در یک روز قبل از تمامی کشور، این مراسم صبح فردا ، شنبه در مسجد شهدای پاوه ساعت 9.30 برگزار و از عموم مردم دعوت به عمل می آید که در این مراسم حضور به هم رسانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد