با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صورت گرفت

آیین استقبال از دانش آموزان نخبه مسابقات جهانی محاسبه ذهنی/اهدای مدال اين دانش آموزان نخبه به زلزله زدگان استان کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296972|16:10 - 1396/09/26
نسخه چاپی
آیین استقبال از دانش آموزان نخبه مسابقات جهانی محاسبه ذهنی/اهدای مدال اين دانش آموزان نخبه به زلزله زدگان استان کرمانشاه
آیین استقبال از دانش آموزان نخبه استان کرمانشاه که در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی ریاضی مقام اول جهانی را کسب کرده اند، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین آموزش و پرورش در محل فرودگاه کرمانشاه انجام گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، پنج تن از دانش آموزان دوره ابتدایی اورامانات در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی یو سی مس 2017 کشور مالزی، با کسب 4 مقام اولی و یک مقام دومی عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن کشور و اورامانات کردند.

 

در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور مالزی برگزار شد دانش آموزانعسل بهزادیان زاد در سطح Higher A مقام اول، مریم شمسی، پرنیا عزیزی و الینا دبیقی در سطح Elman A مقام اول و پارسا صمدی در سطح Elman B مقام دومرا کسب کردند.

 

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در آیین استقبال از این نخبگان کوچک گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های بزرگ انسانی را دارا است که وظیفه آموزش و پرورش شناسایی و هدایت و حمایت از آن ها می باشد.

 

همچنين در ادامه آيين استقبال از آنها، اين نخبگان مسابقات جهانی محاسبات ذهنی، مدال های موفقیت خود را به دانش آموزان شهرستان های زلزله زده اهدا کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد