گزارش بخشی از فعالیتهای اخیر ستاد وحدت پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296970|12:00 - 1396/09/25
نسخه چاپی
گزارش بخشی از فعالیتهای اخیر ستاد وحدت پاوه
به دنبال هفتمین جلسه ستاد وحدت و در راستای اجرای مصوبات آن، در طول روزهای گذشته فعالیتهایی انجام پذیرفت که در ادامه گزارشی از آنها جهت استحضار خیرین و عموم مردم شریف آمده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ به دنبال هفتمین جلسه "ستاد وحدت پاوه" و در راستای پیگیری مصوبات این جلسه طی روزهای 22 و 23 آذرماه اعضای ستاد وحدت اقدامات زیر را انجام دادند.

در اجرای بند اول اطلاعیه شماره 4 ستاد؛ برخی از اعضای "ستاد وحدت پاوه" صبح روز پنجشنبه 23 آذر 96 در روستای "دره ژاله" حاضر و ضمن نظارت و بازدید کار ساختمسجد موقتروستا که در راستای تأکید حاج ماموستا قادری مبنی بر تهیه مکانی مناسب برای عبادت اهالی تا زمان آماده شدن مسجد اصلی، استارت خورد بود، پیمانکار پروژه ساخت مسجد "دره ژاله" را در محل مستقر کردند.

استقبال اهالی از اعضای ستاد، ضمن اینکهنشان از دینداری و خلوصآنها داشت؛شوق کار و فعالیت را برای نیروهای حاضر بر روی پروژه دوچندان کرده بود.

مسجد موقتبا همتجمعی از مهندسین جوان پاوه ایدر مراحل نهایی ساخت قرار داد و ان شاء الله روز جمعه 24 آذر ماه اولین نماز جمعه در آن اقامه خواهد شد.

 در اجرای بند 2 اطلاعیه شماره چهار،هیئتی به سرپرستی ماموستا هادی رمضانی، ضمن حضور درروستای امام عباسسرپلذهاب با امام جمعه، اعضای شورا و معتمدین محلی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ضمن تشریح اهداف"ستاد وحدت پاوه"اعلام گردید، مقرر استتوسط خیرین شهرستان پاوه یکی از مساجد تخریب شده دشت ذهاب نیز بازسازی شودو در این راستای یکی از روستاهای مد نظر، روستای "امام عباس" می باشد که در صورت نهایی شدن تصمیم به حول و قوه الهی در یکی از روزهای 27 یا 28 آذرماه با حضورحاج ماموستا قادریکلنگ بازسازی مسجد به زمین زده می شود.

 

بازدید ازمسجد تخریب شده روستای زلزله زدهمیل قادراز دیگر برنامه های هیئت بود.

آخرین بخش سفر،بازدید از مسجد تخریب شده روستای زلزله زدهکلاشی میرعبدالقادر- شاه طوطیا - بود. در این روستاشوق اهالی برای بازسازی مسجدشانوصف ناشدنی است، یکی از اهالی خطاب به هیئت گفتیکی از بزرگترین دغدغه اهالی، ساخت مسجد روستا است و همه شرمساریم که باتوجه به شرایط بحرانی خودمان، امکان بازسازی خانه خدا را نداریم.

سپاهدر روستایکلاشی میرعبدالقادرمحلی موقت برای نماز و عبادتاهالی ساخته است و فعلاً برای نمازهای یومیه و نماز جمعه از آن استفاده می کنند.

 در اجرای بند 4 اطلاعیه، با نظارت و پیگیری دفتر "ستاد وحدت" بعداز نماز عشاء روز چهارشنبه 22 آذرماه تعدادی ازخانمهای محله مسجد قباءبا حضور در مسجد قباء، اقدام بهجداسازی البسه مناسب و دسته بندی آنهانمودند وبعد از دسته بندی و آماده سازی، توسط دو دستگاه وانت سایپا با همراهی تعدادی از اعضای ستاد وحدت صبح روز 23 آذرماه به مناطق زلزله زده ارسال گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد