طرح ملی «آموزش حقوق و تکالیف» در مدارس پاوه کلید خورد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296917|22:45 - 1396/09/13
نسخه چاپی
طرح ملی «آموزش حقوق و تکالیف» در مدارس پاوه کلید خورد
طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان، اولیاء و مربیان آنان صبح امروز در مدارس مجری شهرستان پاوه کلید خورد.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در کارگاه آموزش حقوق و تکالیف به اولیاء دانش آموزان که در سالن هنرستان دخترانه کاردانش استقلال برگزار شد، به روند اجرای طرح پرداخت و گفت: طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به صورت کارگاه باحضور مدرسان مجرب شهرستان برای دانش آموزان، اولیاء آنان و مربیان مدارس مجری طرح در تایم های مختلف برگزار می شود.

 

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: آشنایی دانش آموزان، اولیاء و مربیان آنان با حقوق شهروندی، حقوق و تکالیف فردی، خانوادگی و اجتماعی، توسعه روابط اخلاقی و افزایش همدلی و همبستگی اجتماعی و اخلاقی بین اعضا جامعه، دانش افزایی و ارتقاء آگاهی مخاطبین و تقویت مهارت های موثر در دانش آموزان جهت احقاق حقوق مدنی و مشارکت آگاهانه برای حضور در عرصه های مختلف از اهداف این طرح است.

 

برزگرفرد با بیان اینکه دو آموزشگاه دخترانه و یک آموزشگاه پسرانه به عنوان مدارس مجری طرح انتخاب شده است، اظهار کرد: در این طرح 405 نفر شامل دانش آموزان، اولیاء و مربیان مدارس مجری آموزش خواهند دید.

 

گفتنی است این طرح در استان کرمانشاه به صورت پایلوت در شهرستان پاوه برای دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم، والدین و مربیان مدارس مجری اجرا می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد