مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه:

در زلزله اخیر ۵ مدرسه در پاوه آسیب جدی دیده اند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296897|21:55 - 1396/09/07
نسخه چاپی
در زلزله اخیر ۵ مدرسه در پاوه آسیب جدی دیده اند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: در زلزله اخیر 34 مدرسه آسیب جزئی و 5 مدرسه نیز آسیب جدی دیده اند.

به گزارشهزار ماسوله، مختار برزگرفرد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان به زلزله اخیر و آسیب های وارده به مدارس اشاره کرد و افزود: بدنبال زلزله اخیر باتوجه به بازدید کارشناسان ۳۴ مدرسه دچار آسیب جزئی و ۵ مدرسه آسیب جدی دیده اند و در این میان در دو مدرسه نیز ادامه کار خطر آفرین بوده و باید جهت بوجود نیامدن مشکل احتمالی تخلیه شده و دانش آموزان به مدارس دیگر منتقل شوند.

 

وی به مشکلات روحی و روانی ایجاد شده در برخی دانش آموزان بدنبال زلزله اخیر پرداخت و افزود: استرس و فشارهای روحی و روانی وارده بر دانش آموزان در روزهای اخیر قطعا بروی کیفیت آموزشی در مدارس تاثیر منفی خواهد گذاشت و به هین خاطر ضروری است کارگاه هایی برای بازگشت آرامش و کاهش استرس دانش آموزان در مدارس برگزار شود.

 

برزگرفرد در خاتمه خواستار توجه جدی درجهت تخصیص اعتبارات جهت تعمیر و مقاوم سازی مدارس آسیب دیده شهرستان شد.

 

معاون فرماندار پاوه نیز گفت: خسارت های وارده به مدارس براثر زلزله اخیر باید گزارش شود و مدارسی که خطرآفرین هستند تخلیه شده و دانش آموزان را به دیگر مدراس منتقل کرد.

.

سیدنجیب میرانی از ادارات آب، برق و گاز درخواست نمود جهت پرداخت قبوض با مدارس همراهی نمایند و ضمن قسط بندی آن جهت پرداخت، به هیچ عنوان بدلیل عدم پرداخت نسبت به قطع حامل های انرژی اقدام نکنند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد