مراسم مجمع عالی بسیجیان در پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296888|02:15 - 1396/09/05
نسخه چاپی
مراسم مجمع عالی بسیجیان در پاوه برگزار شد
مراسم مجمع عالی بسیجیان با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله،  مراسم مجمع عالی بسیجیان با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه در این مراسم در سخناني ضمن تبريك هفته بسيج و با اشاره به زمين لرزه اخير در استان كرمانشاه اظهار داشت:بسيج در اين راستا با عزم عمومي خود وارد شد و تمام تلاش خود را در كمك به زلزله زدگان به كار گرفت.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: عزیزان بسیجی و سپاه پاسداران ما از همان ساعات اولیه حادثه در منطقه حاضر شدند و به ارائه کمک های مختلف پرداختند.

 

وی ادامه داد: ما در بسیج افتخارمان این است که خادم ملت هستیم و این خدمتگذاری و خادم بودن نه یک شعار بلکه در عمل این مسئله را ثابت کرده ایم که خادم آحاد مختلف ملت هستیم.

 

وی گفت: مایه مباهات است که رهبر ارزشمند و حکیم ما در منطقه زلزله زدگان در کنار مردم حضور یافت و در این رابطه هم چندین رسانه های معاند قصد تفرقه و رخنه افکنی را داشتند.

 

وی افزود: دشمنان ما از وحدت و اتحاد ما عصبی هستند و در پی وقوع این زلزله فضاهای این رسانه های معاند به سمت و سویی در حرکت بود که این وحدت و انسجام را کاهش دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به سخنان ولیعهد عربستان در توهین به رهبر معظم انقلاب گفت: توهین ولیعهد عربستان به رهبر معظم انقلاب قطعا جواب دندان شکن خود را خواهند گرفت و این توهین آنها توهین به خود و اربابان انها می باشد.

 

وی افزود: در چند روز اخیر پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق و نابودی داعش با دست توانمند مقاومت و از همه اخص تر سردار سپاه اسلام سردار سلیمانی را شاهد بودیم که باید گفت تاکنون ،گروهک تروریستی داعش در طی این سالیان اخیر، فقط مسلمانان بی گناه را به شهادت رساندند.

 

وی گفت: اکنون بسیج مردمی در سالروز تشکیل آن فراتر از ایران اسلامی رفته است و انصار الله یمن و حشد الشعبی به عنوان نمونه هایی از بسیج ایران اسلامی هستند که باید قدر این انسجام داخلی را باید بدانیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن همواره با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام بوده است، گفت: تلاش دشمنان انقلاب، همواره در طول این ۳۷ سال برای حذف ارزش‌های این نظام الهی هیچگاه تمامی نداشته است.

 

وی در پایان گفت: مجمع عالی بسیج ترکیبی از نخبگان شهرستان است که در قالب کارگروههای تخصصی در زمینه های مختلف به مباحث روز و مشکلات می پردازند.

 

در ادامه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از مجمع سالیانه بسیج و فعالیت های کارگروههای این مجمع پرداخت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد