همزمان با هفته بسیج؛ مسئولان شهرستان پاوه به ديدار خانواده شهدا رفتند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296878|22:18 - 1396/09/02
نسخه چاپی
همزمان با هفته بسیج؛ مسئولان شهرستان پاوه به ديدار خانواده شهدا رفتند
همزمان با هفته بسیج معاون فرماندار پاوه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمع دیگری از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدا با آنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارشهزار ماسوله، در این دیدار معاون فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است. 

 

سید نجیب میرانی دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ان را افتخاری بزرگ عنوان کرد.

 

وی گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند. 

 

وی ادامه داد: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند و باید تلاش شود که فرهنگ دیدار با خانواد شهدا در جامعه ترویج داده شود.

 

سید نجیب میرانی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است و باید تلاش کرد این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند. 

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: دشمن سرمایه گذاری بسیاری زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است.

 

وی ادامه داد: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا و جانبازان است و همه مردم مدیون شهدا هستند.

 

وی در پایان گفت: همچنین بزرگواری پدران، مادران، همسر و فرزندان شهدای عزیز مثال زدنی و الگویی ارزشمند برای ما است و وظیفه داریم در مقابل این همه بزرگواری سر تعظیم فرود آورده و از آنان با حضور در خانه هایشان و دیدار با آنان تجلیل کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد