ابراهیم شهریاری گفت:

گردنه تته موقتا مسدود شد/بارش 46 میلمتری باران در چند روز اخیر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296872|15:29 - 1396/09/01
نسخه چاپی
گردنه تته موقتا مسدود شد/بارش 46 میلمتری باران در چند روز اخیر
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: بارش ها در مسیر ارتباطی پاوه - مریوان نیز در گردنه تته ، به صورت برف مشاهده می شود که بدلیل مه زیاد و برف موقتا این گردنه را مسددود کرده ایم و ان شاالله تا پایان خروج این توده از جو منطقه، این مسیر بازگشایی خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: میزان بارش های باران در چند روز اخیر تا ظهر امروز در شهرستان پاوه 46 میلیمتر استکه این بارش ها در ارتفاعات شهرستان به صورت برف مشاهده می شود.

 

ابراهیم شهریاری افزود:با ورود این سامانه بارش زا از غرب، شاهد بارش شدید در شهرستان بودیم که با احتساب بارش باران برای سال زراعی اين ميزان به 76 ميليمتر رسيده است.

 

وی گفت: اکنون بارش ها در مسیر ارتباطی پاوه - مریوان نیز در گردنه تته ، به صورت برف مشاهده می شود که بدلیل مه زیاد و برف موقتا این گردنه را مسددود کرده ایم و ان شاالله تا پایان خروج این توده از جو منطقه، این مسیر بازگشایی خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به احتمال ریزش کوه در جاده های ارتباطی شهرستان در پی بارش های اخیر گفت: ما در دو نقطه در جاده های باینگان و شهر نودشه ریزش های شدید کوه را هم در شب گذشته و هم امروز داشته ایم که در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی این جاده ها اقدام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد