رئیس هلال احمر پاوه خبر داد:

هلال احمر پاوه پذیرای کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان می باشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296841|19:22 - 1396/08/22
نسخه چاپی
هلال احمر پاوه پذیرای کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان می باشد
رئیس هلال احمر پاوه گفت: این جمعیت پذیرای کمک های مردمی از جمله پتو، کنسرو، پول ،لوزام گرمایشی ، پوشاک تازه و... برای کمک به زلزله زدگان می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به نحوه جمع آوری کمکهای مردمی به زلزله زدگان ثلاث باباجانب و سرپل ذهاب اظهار کرد: این جمعیت  پذیرای کمک های مردمی از جمله پتو، کنسرو، پول ،لوزام گرمایشی ، پوشاک تازه و... برای کمک به زلزله زدگان می باشد.

 

امید زیبایی افزود: جمعیت هلال احمر پاوه آمادگی لازم را برای جمع آوری این کمکهای مردمی دارد و در کمترین زمان ممکن محموله های کمکی مردم را بدست زلزله زدگان خواهد رساند.

 

وی گفت: گاها برخی از مردم نوع دوست شهرستان و یا شهرستان های اطراف، خود اقدام به جمع آوری کمک ها و بردن آن به مناطق زلزله زده می کنند که این کار علاوه بر ترافیک در مسیر، بسته های کمکی در کمترین زمان بدست مردم نمی رسد.

 

وی ادامه داد: لذا خواهشمندیم که مردم بسته های کمکی خود را تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان دهند که آن را به صورت محموله به مناطق زلزله زده ارسال کنیم ، شهروندان هم می توانند با مراجعه به این جمعیت کمکهای خود را تحویل دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد