مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه:

تشریفات اداری مانع راه‌اندازی درمانگاه پاوه و جوانرود می‌شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296830|20:57 - 1396/08/21
نسخه چاپی
تشریفات اداری مانع راه‌اندازی درمانگاه پاوه و جوانرود می‌شود
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت باید خدمات بیمه‌ای، بازنشستگی و درمانی را برای همه مردم فراهم کند گفت: تشریفات اداری دست‌وپاگیر مشکل و مانعی بر سر راه‌اندازی درمانگاه در شهرهای پاوه و جوانرود است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازخبرگزاری تسنیمازکرمانشاه، کیومرث فلاحی در مراسم معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت معصومه کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی حوزه و طیف گسترده‌ای از مردم کشور را دربرمی‌گیرد و برای خدمت‌رسانی به این گروه باید تشریفات اداری تا حد ممکن از سر راه برداشته شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بار 42 میلیون نفر در کشور را به دوش می‌کشد، گفت: این درحالی است که دولت امکانات درمانی 38 میلیون نفر را برعهده دارد و بار سنگینی که بر دوش تأمین اجتماعی است جز با تعامل و همکاری به مقصد نخواهد رسید.

فلاحی از وجود 800 هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: سازمان تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه ماهیانه 200 میلیارد تومان گردش مالی دارد و با این وجود تمامی کارکنان و قسمت‌های سازمان تامین اجتماعی در استان به صورت شفاف و پاسخگو در خدمت مردم هستند.

وی رئیس کانون بازنشستگان و رئیس شورای عالی کار کشور با بیان اینکه معاونت درمان تأمین اجتماعی نماد عملکرد این سازمان است، بیان کرد: دولت باید خدمات بیمه‌ای، بازنشستگی و درمانی را برای همه مردم فراهم کند.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی با تشکیل یک صندوق که از 30 درصد حق بیمه کارگران و بازنشستگان در ماه تشکیل شده است که مایه آرامش روان آنها در دوران بازنشستگی باشد، عنوان کرد: ولی دولت‌هایی که بر سر کار آمده‎اند به جای اینکه همراه و همگام مردم و کارگران باشند، همواره چشم طمع به منابع مالی این صندوق دوخته‎اند.

وی با بیان اینکه دولت‎ها باید قدردان زحمات جامعه کارگری باشند، گفت: مسئولان و مدیران اگر در حوزه رفع نیازهای درمانی مردم و کارگران نمی‎توانند به وظایف خود عمل کنند حداقل برای دیگران که در حوزه فعالیت دارند مزاحمت ایجاد نکنند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه نظام ارجاع از زیربناهای حوزه سلامت در کشور است که اجرا شده است، اظهار داشت: حذف دفترچه از مراکز ملکی، هیئت مدیره‌ای شدن بیمارستانها و اجرای برنامه‎های مدون در حوزه‌های مستقیم و غیر مستقیم مرتبط با درمان از جمله اقدامات سازمان تأمین اجتماعی کشور و با محوریت درمان بوده است.

درخشان افزود: 35 مرکز درمانی در کشور در دست اجرا است و در سالهای اخیر تجهیز مراکز درمانی مانند رادیولوژی و انجام اقدامات زیربنایی در اولویت قرار داشته است.

در این مراسم از زحمات دکتر سیامک سهرابی تجلیل و دکتر میثم حجتی‌پور به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه معارفه شد.

 

گفتني است كه مراسم كلنگ زني درمانگاه تامين اجتماعي شهرستان پاوه در شهريور ماه سال 1393 برگزار و مقرر شد كه ظرف 18 ماه احداث آن به پايان برسد كه تاكنون عمليات احداث ان شروع نشده است.(اينجا بخوانيد)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد