اولتیماتوم استاندار کرمانشاه به فرمانداران دائم السفر/ درس عبرت بازوند به کمکاران اقتصاد مقاومتی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296813|16:06 - 1396/08/16
نسخه چاپی
اولتیماتوم استاندار کرمانشاه به فرمانداران دائم السفر/ درس عبرت بازوند به کمکاران اقتصاد مقاومتی
منابع خبری مرصادنیوز از اولتیماتوم کوتاه مدت بازوند استاندار کرمانشاه به فرمانداران خانه به دوش خبر می دهند! تا ظرف مدتی مشخص یا استعفا کرده یا محل کار و زندگی خود را یک کاسه کنند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، استان کرمانشاه ۱۴ فرمانداری دارد که به اذعان بسیاری از کارشناسان اکثر آنها در ۵ ساله اخیر راندمان قابل توجهی نداشته اند.

سرگرمی فرماندارهای کرمانشاه با طرح من درآوردی چشم انداز ۳ ساله شهرستانها !! (ایده عقیم استاندار معزول) و البته دائم السفر بودن برخی از آنها (محل زندگی دور از محل کار) از عوامل بهره وری پایین این مجموعه ها عنوان می شود.

منابع خبری مرصادنیوز علاوه بر خارج شدن طرح غیرکارشناسی چشم انداز ۳ ساله! از دستور کار، از اولتیماتوم کوتاه مدت بازوند استاندار کرمانشاه به فرمانداران خانه به دوش خبر می دهند! تا ظرف مدتی مشخص یا استعفا کرده یا محل کار و زندگی خود را یک کاسه کنند.

بازوند همچنین طی روزهای گذشته با ضرب الاجل به یکی از مدیران ارشد استان گفته است: برخی شرح وظایف مهم شما در حوزه اقتصاد مقاومتی است که خوب اجرایی نشده است! چنین باشد مجبوریم از معاون رییس جمهور برکناری شما را بخواهیم تا درس عبرتی باشد برای سایرین!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد