در سفر يك روزه استاندار به پاوه؛

بازوند: گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه تا اسفند سال آینده به اتمام برسد/ اشتغال بزرگ‌ترین چالش منطقه اورامانات است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296798|20:24 - 1396/08/13
نسخه چاپی
بازوند: گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه تا اسفند سال آینده به اتمام برسد/ اشتغال بزرگ‌ترین چالش منطقه اورامانات است
استاندار کرمانشاه با هدف بررسی مشکلات و بازدید از چند پروژه اجرایی به شهرستان پاوه سفر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان پاوه اظهار داشت: شهدا ناظر بر عملکرد همه ی ما مدیران هستند و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: اگر مصوبات جلسات اداری محقق و اجرایی نشوند، باعث دلسردی مردم از دولت می‌شود لذا مدیران باید به وعده های خود عمل کنند. هرچقدر پروژه ها در عین حفظ کیفیت کار، سریعتر به بهره برداری برسند اعتماد مردم به دولت بیشتر می‌شود.

 

وی تاکید کرد: باید برای توسعه استان از همه ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

 

بازوند با تاکید بر اینکه گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه باید تا اسفند سال آینده به اتمام برسد، گفت: برای حفظ جمعیت مرزنشینان باید برای آنها در منطقه زندگی شان ای خدمات مناسب ارائه کنیم.

 

وی خطاب به فرماندار پاوه گفت: فرماندار پاوه ظرف مدت بیست روز مستندات و دلایل فنی و کارشناسی را درخصوص نحوه احداث کمربندی برای شهر پاوه، با درنظر داشتن مطالعات اجتماعی و منافع مردم ارائه‌ نماید.

 

بازوند گفت: شرکت آب منطقه ای ظرف ده روز برنامه زمانبندی شده خود را برای اتمام و بهره برداری پروژه تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ و خط آبرسانی شهر پاوه ارائه نماید.

 

 اشتغال بزرگ‌ترین چالش منطقه اورامانات است

هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان پاوه، اشتغال را بزرگترین چالش منطقه اورامانات دانست و اظهار داشت: ایجاد اشتغال در منطقه اورامانات نیازمند نسخه های ویژه خویش است و نمی توان نسخه های دیگر مناطق کشور را در اینجا اجرا کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید با کارهای جهادی عقب ماندگی های منطقه اورامانات را جبران کنند، گفت: هر چه روند انجام کارها و فعالیت ها، سریع‌تر و جهادی تر دنبال شود، مردم به نظام و آینده کشور دلگرم تر می شوند.

 

بازوند افزود: جوانان تحصیل کرده منطقه اورامانات یک فرصت برای توسعه منطقه هستند و هنر مدیران این است که با رونق اشتغال اجازه ندهند این فرصت تبدیل به تهدید شود.

 

استاندار کرمانشله سد داریان را یک پروژه عظیم و اثرگذار در سرنوشت منطقه دانست و گفت: نسل های آینده در مورد اهمیت سد داریان قضاوت خواهند کرد.

 

 وی افزود: مردم انتظار دارند حضور مدیران در منطقه دارای یک خروجی  مثبت باشد و نتایج این سفرها را می سنجند. اگر اتفاق مثبتی در این شهرستان بیافتد اعتماد مردم چند برابر می شود و در غیر این صورت یک نارضایتی ایجاد می شود.

 

بازوند افزود: مدیران وعده های غیرقابل انجام به مردم ندهند و جلسات را جدی بگیرند زیرا جلسات توسط مدیریت ارشد استان همیشه رصد می شود.

 

وی افزود: کرمانشاه از معدود استان هایی است که برخی از شهرستان های آن هنوز گازرسانی نشده است و جبران این عقب ماندگی ها نیازمند یک حرکت جهشی و جهادی از سوی شرکت گاز است و لذا مجری پروژه به گونه ای عمل کند که تا عید ۹۸ مردم از این گازرسانی بهره‌ مند شوند.

 

بازوند اظهار داشت: اورامان یک منطقه مهم گردشگری است و برای جذب گردشگران باید زیرساخت ها فراهم شوند و در این زمینه مدیران سازمان ها و ادارات مختلف باید در این مسیر تسهیل گری کنند.

 

استاندار کرمانشاه بیان کرد: حریم راه ها در منطقه  اورامانات باید به گونه ای تعیین شود که زمینه ایجاد مجموعه های خدمات رفاهی و گردشگری فراهم شود تا امکان ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان اوراماناتی فراهم شود.

 

وی افزود: شهر پاوه دارای مشکلات بسیار در حوزه ترافیک است و شهر تبدیل به پارکینگ شده است. در این شرایط باید هرچه زودتر وضعیت احداث طرح کمربندی پاوه تعیین تکلیف شود تا به عنوان یک ضرورت دنبال شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد