برگزاری آئین شکر گزاری میوه انار

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296763|23:00 - 1396/08/06
نسخه چاپی
برگزاری آئین شکر گزاری میوه انار
دهیار روستای گردشگری نسمه شهرستان پاوه اعلام کرد: آئین شکرگزاری میوه بهشتی انار و خزان در روستای نسمه روز دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۳۹۶ در محل پارک جنگلی این روستا برگزار می شود.

به گزارشهزار ماسوله، سابق حسینی دهیارروستای گردشگری نسمه شهرستان پاوهگفت :با اقدامات صورت گرفته در روستا ، نسمه به عنوان روستای شاخص از سوی بنیاد مسکن استان کرمانشاه، روستای سالم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ، روستای گردشگری ازسوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه معرفی شده که اولین روستا در کشور می باشد که سه ایتم ذکرشده رادارد.

 

وی افزود : روستای گردشگری نسمه که با همراهی مردم مهمان نواز و مسئولان شهرستانی و استانی گام های بلندی را در راه توسعه روستایی برداشته است در اقدامی نو و به پاس شکرانه میوه بهشتی انار و خزان زیبا و منحصر به فرد این روستا قصد دارد روز دوشنبه آیئنی زیبا و نمادین را از ساعت ۱۰ صبح در محل پارک جنگلی این روستا برگزار کند.

 

 روستای شاخص و گردشگری نسمهدر بخش مرکزی شهرستان پاوه در فاصله دو کیلومتری از پاوه و یکصد و ده کیلومتری استان کرمانشاه با جمعیت بالغ بر٧۵٠ نفر و٢١١ خانوار می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد