شهاب نادری:

فعال نمودن شهرکهای صنعتی در اورامانات آمار بیکاری را کاهش می دهد

کد خبر: 296758|21:00 - 1396/08/04
نسخه چاپی
فعال نمودن شهرکهای صنعتی در اورامانات آمار بیکاری را کاهش می دهد
نماینده مردم اورامانات گفت: هدف ما ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه است که بتوانیم با فعال نمودن واحدهای تولیدی آمار بیکاری را در منطقه کاهش دهیم و از سرمایه گذاران هم تقاضامندیم که به تولید کارگاههای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام کنند.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آنکه شهرکهای صنعتی اورامانات با درصد پیشرفت کمی همراه بودند، پیگیری مجدانه در دستور کار قرار گرفت.

 

شهاب نادری افزود: با رایزینی ها و پیگیری های به عمل آمده با معاون وزیر قرار شد یک سری امکانات و تسهیلات برای شهرستان های اورامانات انجام شود .

 

وی گفت: امروز نیز که مهندس یزدانی در ابتدا از شهرک صنعتی شهرستان پاوه بازدید به عمل آورد وعده حل مشکلات این شهرک را با تخصیص اعتبارات داد و ان شاالله در هفته آتی نیز عملیات پروژه آبرسانی این شهرک آغاز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه است که بتوانیم با فعال نمودن واحدهای تولیدی آمار بیکاری را در منطقه کاهش دهیم و از سرمایه گذاران هم تقاضامندیم که به تولید کارگاههای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام کنند.

 

نادری تصریح کرد: امروز با رایزی های به عمل آمده 75 درصد از مبلغ زمینه واگذاری در این شهرکها را به صورت رایگان برای واحدهای تولیدی واگذار خواهد شد و 25 درصد باقی مانده نیز می توانند 5 درصد از آن را پرداخت کنند و مابقی را نیز به صورت اقساط 42 ماهه و تنفس شش ماه پرداخت کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد