ماموستا قادری: به حول و قوه الهی، جشن بزرگ میلاد، امسال باشکوه تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296731|22:10 - 1396/07/26
نسخه چاپی
ماموستا قادری: به حول و قوه الهی، جشن بزرگ میلاد، امسال باشکوه تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد
امسال نیز همچون چند سال گذشته، مقرر است که جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) که اکنون بعنوان برندی برای شهر پاوه درآمده است، در مسجد جامع این شهر برگزار گردد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ شب سه شنبه 25مهر 96 جلسه با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری و جمعی از روحانیون شهرستان پاوه بمنظور بحث و تبادل نظر درخصوص برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر خاتم (ص) برگزار گردید

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، حاج ماموستا قادری در سخنانی به تحولات اخیر منطقه و لزوم هشیاری بیش از بیش همه اشاره کردند و افزوند : در این برهه حساس ضرورت دارد همه ما به وظایف خود به نحو احسن عمل نمائیم.

وی برگزاری جشن میلاد پیامبر خاتم (ص) را ادای دینی نسبت به پیامبر اعظم (ص) برشمردند و افزودند: مراسم بزرگ میلاد که هرساله برگزار می شود میتواند بهترین فرصت برای رساندن پیام دین به مردم باشد و روحانیون محترم باید از این فرصت به بهترین شیوه بهره ببرند.

ایشان هدف از برگزاری این جلسه را تصمیم گیری برای برگزاری جشن بزرگ میلاد همچون سالهای گذشته عنوان کردند و گفتند:به حول و قوه الهی و با همکاری و پشتیبانی نیروهای خدوم، ان شاء الله امسال این مراسم را باشکوه هرچه بیشتری برگزار خواهیم کرد.

درادامه این جلسه هریک از حضار به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

درپایان مقرر گردید،مراسم باشکوه جشن میلاد پیامبر رحمت (ص) روز پنجشنبه 9 آذر 96 در محل مسجد جامع برگزار گردد.

همچنین با تأکید بر حفظ معنویت مراسم و توجه به کیفیت آن مقرر شد با تشکیل کمیته هایی در جلسات آتی  برای غنای هرچه بیشتر مراسم تلاش گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد