سرهنگ ملكي خبر داد:

دستگیری سارقان موتور سیكلت در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296719|19:13 - 1396/07/24
نسخه چاپی
دستگیری سارقان موتور سیكلت در پاوه
فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری سارقان موتورسیكلت و كشف 4 فقره سرقت موتورسكليت در این شهرستان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ حميد رضا ملكي، در گفت وگويي با خبرنگار ما ، با بیان این خبر اظهار داشت: در پي ارجاع يك فقره پرونده به دادخواهي يك نفر از شهروندان پاوه به اين پليس، مبني بر موتورسكليت وي مورد دستبرد سارق و يا سارقين قرار گرفته است ، شناسايي و دستگيري سارقين در دستور كار تيم مجربي از كارگاهان انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: با انجام تحقيقات از شاكي و بررسي مجدد از محل سرقت توسط تيم پي جويي پرونده و تحقيقات از سارقين سابقه دار آغاز شد.

 

وي گفت: در عين حال ، سارق هم براي سوخت گيري به يكي از جايگاههاي سوخت شهرستان مراجعه كرده بود،كه مشخص شد وي اهالي يكي از شهرستان هاي اطراف مي باشد كه پس از اطمينان از حضور اين شخص در شهرستان توسط پليس آگاهي پاوه طي يك عمليات ضربتي سارق دستگير و جهت انجام تحقيقات به مقر پليس آگاهي انتقال يافت.

 

وي ادامه داد: در انجام تحقيقات اوليه از وي ، منكر ارتكاب سرقت گرديد كه تيم پي جويي پرونده دامنه تحقيقات را گسترش داده و با ارائه شواهد و مستندات متقن و غير قابل انكار ، به چندين فقره سرقت موتورسيكلت در يك ماه اخير با همدستي اشخاصي با هويت هاي معلوم اعتراف كرد.

 

فرمانده انتظامي پاوه گفت: پس از شناسايي منزل و مخفيگاه ساير همدستان وي كه در چند نقطه از سطح استان سكونت داشتند ، طي يك عمليات ، همدستان وي را كه اهل و ساكن شهرستانهاي اطراف بودند با اخذ نيابت قضايي دستگير شدند.

 

وي گفت:موتور سیکلتهای مسروقه نيز با وجود آنكه اقدام به مخدوش نمودن پلاك آنها كرده بودند، شناسایی و سارقان پس از تحقیفات و اعتراف با قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه زندان گردیدند.

 

وي در پايان با تاكيد بر ايجاد حفاظ ايمني براي تجهيزات و يا هر نوع وسيله ديگري،از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با رعایت موارد امنیتی زمینه سرقت را از سارقان سلب كنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد