يادواره شهداي حوزه اي بسيج خواهران حضرت خديجه شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296651|22:49 - 1396/07/03
نسخه چاپی
يادواره شهداي حوزه اي بسيج خواهران حضرت خديجه شهرستان پاوه برگزار شد
يادواره شهداي حوزه اي بسيج خواهران حضرت خديجه شهرستان پاوه در سالن ارشاد اسلامي اين شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در اين مراسم در سخناني اظهار داشت: اكنون در هفته دفاع مقدس در تقارن با سالروز شهادت امام حسين(ع) از نظر محتوايي بسيار نزديك هستند چرا كه اگر دوران دفاع مقدس را با دوران قيام امام حسين(ع) مقايسه كنيم بسيار نزديك هستند.

 

سرهنگ بهشتي راد با بيان اينكه در دوران عاشورا مهاجرت به مدينه را داشته ايم افزود: در دوران دفاع مقدس نيز مهاجرت هايي از اقصي نقاط كشور به سمت مرزهاي غربي كشور وجود داشت و مادراني نيز فرزندان خود را براي دفاع از اسلام به سمت جبهه ها گسيل مي دادند.

 

وي گفت: در شهرستان پاوه نيز مادراني چنين وجود دارند كه فرزندان خود را براي دفاع از اسلام و مملكت به جبه ها مي فرستادند كه الگوي مادران اين شهرستان نيز برگرفته از الگوي حضرت زينب مي باشد.

 

وي ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در شهرستان پاوه گروههاي مختلف ضد انقلاب حضور داشتند و در مرداد 1358 با حضور حزب منحله دمكرات ، برادران بومي و غير بومي در كنار هم در اين شهرستان در مقابل انها به شهادت رسيدند.

 

وي گفت: در زماني كه انقلاب ما نوپا بود دوران دفاع مقدس ، يكي از عرصه هاي مهم ظهور ملت ما در صحنه انقلاب و تماميت كشور ايران اسلامي است ، عرصه اي كه جانانه دفاع كردند و در پيشبرد اهداف انقلاب زحمت كشيدند تا ، امروز به اين مرحله رسيده ايم كه در سطح منطقه و جهان تاثير گزار هستيم.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: اگر اشاره اي به اوايل انقلاب داشته باشيم، ايران آن زمان در ابتدا نوپا و به هم ريخته بود و ارتش هم در اضمحلال قرار داشت ، اما تمامي محاسبات دشمن زماني به هم ريخت كه ملت عزيز ما در عرصه دفاع ظاهر شدند و به عنوان بسيج دفاع كردند.

 

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان به انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: از همان اوايل انقلاب، دشمنان با غائله هاي مختلف سعي در فروپاشي انقلاب اسلامي را داشتند اما با حضور مردم و رهبري حكيمانه و آگاه ، تمامي اين غائله ها از همان اوايل تا به امروز خنثي شده اند.

 

سرهنگ بهشتي راد تصريح كرد: دشمنان هم با مطالعه اين دو ركن حضور مردم و رهبري حكيمانه را شناخته است اما آنها بيكار ننشته و از راههاي فرهنگي فروپاشي بنيان خانواده ها را نشانه گرفته اند.

 

وي با اشاره به ظهور پديده داعش در اين چند سال اخير خاطر نشان كرد: اكنون دشمن اذعان كرده است كه ما داعش را به وجود آورده ايم و با تصميمات خود چه سرنوشتي را براي منطقه در اين سالها رقم زدند.

 

وي با بيان اينكه پس از داعش، نقشه آنها تجزيه در عراق مي باشد گفت: دشمن اهداف خاص خود را در تجزيه اين كشور دارد تا بلكه بتوانند، يهودي سازي ديگري را در اقليم انجام دهند اما ملت ايران با بصيرت، اين ماجراها را دنبال مي كنند.

 

وي ادامه داد: ما بايد از حاميان اصلي در برگزاري همه پرسي ، عمق توطئه دشمن را بخوانيم چرا كه براي تفرقه و تجزيه قوميت اقدام مي كنند و هدف اصلي انها هم قطعا ايران و شكاف در اين كشور است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد