فرمانده سپاه ناحيه پاوه:

دشمن در هر دوره اي سناريوي جديدي را بر عليه ما ايجاد كرده است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296648|00:23 - 1396/07/02
نسخه چاپی
دشمن در هر دوره اي سناريوي جديدي را بر عليه ما ايجاد كرده است
فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: اكنون كه در آستانه نابودي داعش و گروههاي تكفيري هستيم، دشمن سناريوهايي را كه دنبال مي كند به بركت خون شهدا با شكست مواجه مي شوند اما همزمان سناريوي ديگري را آغاز مي كنند.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در نشست بصيرتي كه در مدرسه حضرت خديجه برگزار شد اظهار داشت: مردم ما همواره با بصيرت و شناخت از نقشه هاي دشمنان آگاه بوده اند و در مقابله با تحريم هاي آنان با همين بصيرت و وحدت و پا به كار بودن ملت عزيز كاملا موفق بوده ايم.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: هر نقشه شوم دشمن كه براي اين منطقه و ملت ما داشته اند از قصد برقراري خاورميانه بزرگ تا تحريم هاي مكرر بر كشور، با داريت و رهبري حكيمانه معظم له نقش بر آب شده اند.

 

وي با بيان اينكه با آغاز سال تحصيلي جديد ، بايد آموزش همراه با پرورش توسط دانش آموزان فرا گرفته شود گفت: اصلي ترين كاري كه بايد امروز جوانان انجام دهند كسب علم همراه با بصيرت افزايي است.

 

وي با اشاره به روند نزولي كسب رتبه هاي برتر در شهرستان پاوه نسبت به سالهاي گذشته گفت: دليل عمده كاهش كسب رتبه و رغبت در كسب دانش در جوانان ما ، ايجاد مظاهر فساد دشمنان از طريق فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي است.

 

سرهنگ بهشتي راد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه آموزه هاي اسلام ناب هيچ وقت ظلم و ستم را نمي پذيرد گفت: رئيس جمهوري امريكا علنا اعلام كرد كه پديده داعش را آنها به وجود آوردند، چون از نفوذ اسلام ناب و همه گير شدن ان در غرب احساس خطر مي كردند.

 

وي افزود: در كشورهايي كه نماد غرب هستند در يك سال شاهد مسلمان شدن سه ميليون نفر از مردم، قبل از به وجود آمدن داعش در فرانسه بوديم و اكنون كه داعش را به جهانيان معرفي كردند، با نام اسلام اقدامات وحشيانه اي را انجام دادند بلكه از گرويدن مردم به مسلمان شدن بپرهيزند.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: اكنون كه در آستانه نابودي داعش و گروههاي تكفيري هستيم، دشمن سناريوهايي را كه دنبال مي كند به بركت خون شهدا با شكست مواجه مي شوند اما همزمان سناريوي ديگري را آغاز مي كنند.

 

وي با اشاره به سناريوي جديد دشمن در تجزيه عراق گفت: دشمن اهداف خاص خود را در تجزيه اين كشور دارد تا بلكه بتوانند، يهودي سازي ديگري را در اقليم انجام دهند اما ملت ايران با بصيرت، اين ماجراها را دنبال مي كنند.

 

وي با بيان اينكه امروز دشمن بيكار ننشسته است افزود: در تريبون سازمان ملل نتانياهو با بيان اينكه ما دوست ملت ايران هستيم ، به دنبال شكاف در خيل عظيم اين ملت را دارند و در ديداري كه با رئيس اقليم كردستان در چهارم شهريور داشت اعلام كرد كه ما 250 هزار نفر كرد يهودي را به منطقه اقليم باز مي گردانيم ، و اين نشان مي دهد كه انها قصد برقراري منطقه يهودي ديگري را دارند.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه با بيان اينكه الان هم دنبال تفرقه اندازي در بين ملت ما هستند و هدف اصلي آنها ايران اسلامي است  گفت: دشمن زماني دنبال خاورميانه بزرگ بود اما با محوريت جمهوري اسلامي و همين مردم پرشور و وحدت آفرين ايران اسلامي، نتوانستند اين هدف خود را تحقق دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد