با آغاز سال تحصيلي جديد؛

بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنايي طلوع پاوه اهدا شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296645|18:13 - 1396/07/01
نسخه چاپی
بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنايي طلوع پاوه اهدا شد
با آغاز سال تحصيلي جديد بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنايي طلوع پاوه اهدا گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، در آغاز سال تحصيلي جديد با همت سپاه ناحيه پاوه و همكاري آموزش و پرورش اين شهر، بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنايي طلوع پاوه اهدا شد.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه در اين آيين در سخناني اظهار كرد: محرم نشان دهنده این است که امكانات مادی نمي تواند بر معنويت، ايمان و ايثار و شهامت و شجاعت غلبه كند.

 

سرهنگ بهشتي راد با اشاره به شهادت امام حسين(ع) و 72 تن از يارانش گفت: غلبه خون بر شمشير در کربلا پس از 1400 سال از واقعه عاشورا با قدرت ايمان امام حسين (ع) و يارانش در مقابل كساني كه قدرت شمشير را داشتند، کماکان ماندگار است.

 

وي گفت: رمز پيروزي امام حسين (ع) ايمان و مقاومت و اعتقاد راسخ داشتن به هدف خود كه حفظ اسلام بود، است.

 

وي ادامه داد: ماندگاري و الگو شدن شهداي ما هم  خصوصيات خاص خود را داشته است كه اكنون ويژگي خاص آن شهدا كه اخلاص است، ماندگار شده است.

 

فرمانده سپاه پاوه به تقدیر از معلمان مدرسه استثنایی طلوع پاوه گفت: قطعا كساني هم كه در اين مدرسه خدمتگزار دانش آموزان هستند در پاكي همانندي ندارند و پاك سرشت هستند، و کار آن ها اخلاص خاصي را مي طلبد.

 

وي تصريح كرد: خداوند هم قطعا اجر و پاداش كساني را كه خدمتگزاران اين عزيزان هستند، خواهد داد.

 

مختار برزگر فرد مدير آموزش و پرورش پاوه نيز در سخناني ضمن تبريك آغاز ماه تعليم و تربيت اظهار داشت: اولين روز از ماه مهر را با حضور فرمانده سپاه ناحيه پاوه در جمع كودكان مدرسه طلوع آغاز خواهيم كرد كه آن را به فال نيك مي گيرم چرا كه ديدگاه اين عزيزان ديدگاه فرهنگي و محبت و توجه به اقشار نيازمند به مهر و محبت است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد