منصور وهابي درآيين بازگشايي مدارس در نوسود:

تقارن سال تحصيلي و هفته دفاع مقدس حاوي پيام ايثار و مقاومت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296644|16:07 - 1396/07/01
نسخه چاپی
تقارن سال تحصيلي و هفته دفاع مقدس حاوي پيام ايثار و مقاومت است
رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد و تقارن آن با هفته دفاع مقدس در سخناني تقارن سال تحصيلي و هفته دفاع مقدس را حاوي پيام ايثار ، مقاومت و نشان از عظمت و عزت جمهوري اسلامي ايران دانست .

به گزارشهزار ماسوله، مراسم بازگشايي مدارس در تمامي واحد هاي آموزشي شهري و روستايي،  بصورت نمادين در دبستان حضرت زينب (س) با حضور مسئولين برگزار گرديد.

 

وهابي رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد و تقارن آن با هفته دفاع مقدس در سخناني تقارن سال تحصيلي و هفته دفاع مقدس را حاوي پيام ايثار ، مقاومت و نشان از عظمت و عزت جمهوري اسلامي ايران  دانست .

 

وي بيان داشت: در تمامي واحد هاي آموزشي مراسم  هفته دفاع مقدس را به پاس جان فشاني هاي جوانان ، نوجوانان ، شير زنان و مردان عرصه عمل در آن دوران مقدس برگزار مي كنيم  تا در ذهنمان بماند كه چه مسيري را طي كرديم تا به عزت ، اقتدار امروزي رسيديم .

 

رئيس اداره آموزش و پرورش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به شناخت وقايع هشت سال دفاع مقدس افزود : امنيتي كه امروز داريم مديون رشادتها ، ايثارگري ها و دلاوريهاي شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است .

 

وهابي در ادامه سخنانشان با بيان اينكه سعادت و بهروزي يك ملت در سايه خردو علم اندوزي است اظهار كرد: در محيط خانواده كودك در مسير اجتماعي شدن گام بر مي دارد و براي زندگي اجتماعي آماده مي شود.

 

وي افزود: اما چون محيط خانواده ،محيط عاطفي است و اساس آن بر عاطفه استوار است فرد با واقعيت هاي جامعه كمتر آشنا مي شود . در محيط مدرسه است كه فرزندان ما با جامعه واقعي ،قانونمندي ، قانون مداري ،مسئوليت پذيري آشنا مي شوند . لذا مي طلبد با توجه به اينكه آموزش و پرورش بزرگ ترين دستگاه فرهنگي در كشور است و ذات آن مشاركت  جويانه است اولياء محترم با مدرسه ارتباط مستمر و دوسويه را داشته باشند تا از ارتباط تعامل و همكاري اين دو نهاد مقدس نسل توسعه يافته پرورش يابد.

 

مدير آموزش و پرورش اظهار كرد : امروزه شاكر و مفتخريم كه دانش آموزان عزيزدر نقطه صفر مرزي درتمامي واحد هاي آموزش در كمال آرامش و امنيت ، با ايمان و اعتقاد راسخ به اقتدار همه جانبه اين نظام پرچم سه رنگ مقدس جمهوري اسلامي ايران را به اهتزاز در خواهند آورد و اين پيام را خواهند داد كه ما در سنگر مقدس تعليم وتربيت در سايه رهنمود هاي مقام معظم رهبري و با ارتقاء علم و دانش خود و فتح قله هاي پيشرفت توسعه و ترقي در زمينه هاي مختلف فرهنگي اجتماعي ، سياسي دشمنان اين نظام را مأيوس خواهيم كرد و در آينده نيز سر باز و مرزدار خوبي براي اين نظام و مملكت خواهيم بود .

 

وي در پايان از آمادگي تمامي واحد هاي آموزشي و تأمين نيروي آن در منطقه با فضا ي آموزشي كافي خبر داد .

 

پس از مراسم بخشدار  و رئيس اداره آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان روستاي نروي و شركان حضور پيدا كردند و با اهداء شاخه هاي گل به آنها سال تحصيلي جديد را تبريك گفتند .

 


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد