به صورت آزمايشي صورت گرفت؛

احداث ميداني جديد، در سه راهي بيمارستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296618|10:13 - 1396/06/26
نسخه چاپی
احداث ميداني جديد، در سه راهي بيمارستان پاوه
علي محمد ميري گفت: به صورت آزمایشی در سه راهي بيمارستان، قصد بر اين شد، میدانی بوسیله جداکننده‌های پلاستیکی ساخته شود تا پس از بررسی نقاط ضعف و قوت آن اگر احداث میدان پاسخگوی مسائل ترافیکی سه راهی بیمارستان باشد، انجام شود.

به گزارشهزار ماسوله، علی‌محمد میری سرپرست شهرداری پاوه، در این رابطه عنوان نمود: همواره یکی از مطالبات جدی و مهم مردم شهر پاوه در حوزه مدیریت شهری، تعیین تکلیف سه راهی بیمارستان بوده است.

 

وي افزود: به علت عدم وجود میدان و ساختار نادرست هندسی در مکان مذکور، همواره تردد وسایل نقلیه به سختی صورت می‌گرفت و شاهد حوادث متعددی بوده‌ایم که علاوه بر وارد نمودن خسارت به وسایل نقلیه مردم، باعث مجروح شدن تعدادی از شهروندان می‌شد. به همین دلیل ساماندهی آن در دستور کار این مدیریت شهری قرار گرفت.

 

علی‌محمد میری گفت: اکنون جهت برون‌ رفت از مسائل ترافیکی مربوط به سه راهی مذکور، پس از انجام رایزنی‌های لازم با کارشناسان مربوطه و خاک‌برداری و تعریض خیابان به میزان ۶ متر و جابجایی تأسیسات و تابلوهای محل و انحراف کانال‌های آب‌های سطحی و …، تصمیم بر آن شد برای جلوگیری از هدر رفتن بیت‌المال و پرت هزینه، به صورت آزمایشی در آنجا میدانی بوسیله جداکننده‌های پلاستیکی ساخته شود تا پس از بررسی نقاط ضعف و قوت آن اگر احداث میدان پاسخگوی مسائل ترافیکی سه راهی بیمارستان باشد، انجام شود.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم این طرح آزمایشی در خصوص حل مسائل ترافیکی مکان موردنظر موفق عمل نماید و منتج به احداث میدان و تسهیل عبور و مرور شهروندان در آنجا گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد