برگزاري جلسه هم اندیشی شهاب نادری با فرهنگیان شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296602|13:01 - 1396/06/22
نسخه چاپی
برگزاري  جلسه هم اندیشی شهاب نادری با فرهنگیان شهرستان پاوه
شهاب نادری نماینده مردم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی در يك سفر يك روزه خود به شهرستان پاوه ضمن بررسی مشکلات مسکن مهر تپه کوله ، درجمع مدیران واعضای ستادی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه نيز حضور یافت .

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری نماینده مردم پاوه واورامانات در مجلس شورای اسلامی در يك سفر يك روزه خود به شهرستان پاوه ضمن بررسی مشکلات مسکن مهر تپه کوله ، درجمع مدیران واعضای ستادی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه نيز حضور یافت .

 

 در پي بازديد ديروز شهاب نادري نماينده مردم شريف اورامانات از مجتمع مسكن مهر پاوه و درخواست ساكنين اين مجتمع مبني بر مشكلات آب شرب ، شهاب نادري قول مساعد پيگيري هاي خود را در رفع اين مشكل بيان كرد.

 

در ادامه با حضور در آموزش و پرورش پاوه نيز ضمن استماع گزارش مدیریت آموزش وپرورش و نظرات حاضرین ، به ارائه سخناني پرداخت.

 

شهاب نادري در ابتدا با اشاره به دو واژه استراتژیست واستراتژی اظهار كرد: استراتژیست روشهاي افرادی است که برای رسیدن به اهداف بلند مدت کمک می نمایند، اما استراتژی ابزارهای برای رسیدن به اهداف می باشد باید اینها در کنار هم قرار گیرند تا هدفی حاصل گردد .

 

وي افزود: هرکسی مطالبات مردم را نسبت به دولت سیاسی تلقی نماید خائن است این کلام من است وتا آخر روی آن پایبندم بنابراين هر وزیری کاری برای این مردم انجام دهد از وی سپاسگزارم واگر نیز خلاف موضوع گام بردارد با تذکر و استیضاح مقابله می نمایم.

 

وي گفت: هرکسی در هر جایی خدمت کند من دستانش را می بوسم با هردیدگاه وهر مذهبی خدمتگزار وي نيز خواهم بود.

 

نادري با اشاره به وجود آسيب هاي اجتماعي در منطقه گفت: نقدهاي مغرضانه و بي پشتوانه نمي تواند بازخورد مثبتي را داشته باشد، بلكه نقدهاي سازنده مي تواند هر مسئولي را در رفع مشكلات خود در حوزه كاري كمك كند.

 

وي در خصوص مشكلات عدم پوشش فرهنگيان منطقه به نوار مرزي گفت: من پيگيري هاي به جد خود را برای نوار مرزی با نامه نگاری نموده ام .

 

شهاب نادری درخصوص افزایش درآمدهای کشور گفت: سهم تهران در افزایش درآمدهایی که باید به خزانه واریز شود عدد 6/6 درصد است. یعنی این مبلغ را در درآمدهای عمومی باید به حساب خزانه واریز کند. سهم استان اصفهان 2/2 درصد است و خراسان رضوی منفی است، یعنی نه تنها پولی پرداخت نمی کند،بلکه اعتبار و بودجه دریافت می کند.اما این عدد را برای استان کرمانشاه 27/3 درصد درنظر گرفته بودند.

 

دکتر شهاب نادریبه کمبود فضای آموزشی وبهسازی بافت فرسوده پرداخت وگفت: از طریق بنیاد برکت برای هرشهرستان ۱۰ تا ۱۲ واحد آموزشی بصورت رایگان درست کرده ام، شما بروید وببینید، اگر شما جایی دارید مشخصات آن را ارسال نمائید تا من از طریق بنیاد برکت درست نمایم، سپاه در این قضایا ورود نموده ورایگان این کارها را انجام می دهد. هر درخواستی دارید ارائه نمائید پیگیر خواهم بود.

 

در ابتداینشست،مدیر آموزش وپرورش پاوه نيز در سخناني به ارائه گزارشي از وضعيت آموزش و پرورش پاوه و مطالبات فرهنگيان اين شهرستان پرداخت.

 

در ادامه برخي از حاضرين جلسه نيز به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص مشكلات و مطالبات خود پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد