به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره پست شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص صدور كارت هوشمند ملي در شهرستان پاوه گفت: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند جديد مي توانند در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند.
بهشتي افزود: اکنون خدمات درخواست تعویض كارت ملي به اداره پست واگذار شده است که این سازمان آمادگی خود را جهت تعویض اين كارت به هوشمند اعلام كرده است.
وي گفت: شهروندان مي توانند جهت ثبت نام به آدرس اينترنتيwww.ncr.irمراجعه و بعد از دريافت تاييديه ثبت نام به نوبت گيري روز معين يا يك روز پس از آن، جهت ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمايند.
وي ادامه داد:پس از موفقیت در ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت مراجعه به اداره پست و يا دفاتر پیشخوان، باید طبق تاریخ اعلام شده در نوبت گیری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه كنند و درصورت عدم مراجعه در زمان مقرر، به مدت 3 روز ، مجاز به نوبت گیری مجدد در هفته آتي مي باشند.
وي با بيان اينكه اكنون مراحل ثبت نام تا صدور كارت هوشمند ملي به مدت 15 روز مي باشد گفت: تحویل کارت هوشمند ملی نیز صرفاً در ادارات ثبت احوال و پس از تصدیق هویت و صدور آن انجام خواهد شد.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد