رئيس اداره پست پاوه:

شهروندان در ثبت نام کارت هوشمند ملي، اقدام کنند/صدور كارت هوشمند ملي در كمتر از 15 روز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296558|20:22 - 1396/06/13
نسخه چاپی
شهروندان در ثبت نام کارت هوشمند ملي، اقدام کنند/صدور كارت هوشمند ملي در كمتر از 15 روز
رئيس اداره پست شهرستان پاوه در خصوص صدور كارت هوشمند ملي در شهرستان پاوه گفت: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند جديد مي توانند در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اداره پست شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در خصوص صدور كارت هوشمند ملي در شهرستان پاوه گفت: افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند جديد مي توانند در سامانه ثبت احوال ثبت نام کنند.

 

بهشتي افزود: اکنون خدمات درخواست تعویض كارت ملي به اداره پست واگذار شده است که این سازمان آمادگی خود را جهت تعویض اين كارت به هوشمند اعلام كرده است.

 

وي گفت: شهروندان مي توانند جهت ثبت نام به آدرس اينترنتيwww.ncr.irمراجعه و بعد از دريافت تاييديه ثبت نام به نوبت گيري روز معين يا يك روز پس از آن، جهت ادامه مراحل ثبت نام اقدام نمايند.

 

وي ادامه داد:پس از موفقیت در ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت مراجعه به اداره پست و يا دفاتر پیشخوان، باید طبق تاریخ اعلام شده در نوبت گیری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه كنند و درصورت عدم مراجعه در زمان مقرر، به مدت 3 روز ، مجاز به نوبت گیری مجدد در هفته آتي مي باشند.

 

وي با بيان اينكه اكنون مراحل ثبت نام تا صدور كارت هوشمند ملي به مدت 15 روز مي باشد گفت: تحویل کارت هوشمند ملی نیز صرفاً در ادارات ثبت احوال و پس از تصدیق هویت و صدور آن انجام خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد