در هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح شبكه آبرساني شهرك كارگاهي پاوه پس از 16 سال+تصاوير

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296525|20:45 - 1396/06/05
نسخه چاپی
افتتاح شبكه آبرساني شهرك كارگاهي پاوه پس از 16 سال+تصاوير
به مناسبت هفته دولت، شبكه آبرساني و دفع فاضلاب شهرك كارگاهي پاوه پس از 16 سال افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت هفته دولت، شبكه آبرساني و دفع فاضلاب شهرك كارگاهي پاوه پس از 16 سال افتتاح شد.

 

معاون فرماندار پاوه در اين مراسم در سخناني اظهار داشت: هر پروژه اي كه عمليات آن آغاز مي شود بايد در ابتدا، تمام جوانب ان بررسي شده تا در حين احداث ان با مشكلات مواجه نشود چرا كه دريافت پودجه و آغاز كار اين پروژه ها نبايد ملاك قرار گيرد.

 

نجيب ميراني افزود: ما در شهرستان پاوه چند پروژه را داريم كه احداث آنها اشتباه بوده و ضرورت ايجاب مي كرد كه با وجود آنكه اين پروژه ها نياز شهرستان بوده اند اما محل انها نامناسب است.

 

وي گفت: بيمارستان تازه احداث پاوه، محل احداث مسكن مهر و ايجاد ترافيك شهر در آينده و شهرك كارگاهي اين شهر از پروژه هايي هستند كه از ابتدا به ساكن محل انها نا مناسب بوده است.

 

وي ادامه داد: شهر پاوه نياز مبرم به يك شهرك كارگاهي داشته است و همه مشاغل بايد در يك نقطه متمركز مي شد، مكان اين شهرك كارگاهي هم مناسب است اما فكر اساسي براي حل مشكل نداشته است.

 

وي خاطر نشان كرد: اگر پروژه اي به مرحله احداث مي رسد، بايد تمام جوانب و مشكلاتي كه در آينده مي تواند به توقف پروژه بيانجامد، بررسي شود.

 

وي گفت: اكنون هم شبكه آبرساني اين كارگاه هم با همت آبفا به اتمام رسيده است و بايد گفت كه بخش اساسي اين ناحيه كارگاهي با نصب شبكه فاضلاب و آبرساني برطرف شده است.

 

ميراني گفت: صاحبان مشاغل اين كارگاه نيز مي توانند، انشعاب آب شرب و اشتراك گاز را از مسئولين مربوطه درخواست دهند.

 

مدير آبفاي پاوه نيز در اين مراسم در سخناني اظهار كرد: پروژه اي كه در حال افتتاح آن هستيم مربوط به خط انتقال آب فاضلاب بخشي از شهر در دو نقطه پايين تر از شهرك كارگاهي است كه مسير بالاي كفش ملي و خيابان مركزي و مسير زمين شهري تا پايين مسكن مهر را شامل مي شود.

 

سالم مرادي با بيان اينكه مشكل دفع فاضلاب برخي منازل در جاده نوسود پاوه با شبكه دفع فاضلاب دفع گرديده است گفت: در شهرك كارگاهي نيز در چندين سال اين مشكل وجود داشت كه شبكه دفع فاضلاب و شبكه آبرساني براي اين كارگاه نصب شده است.

 

وي با بيان اينكه شبكه فاضلاب اين كارگاه در دو قمست مي باشد افزود: اعتبار اين شبكه حدود 100 ميليون تومان بود كه 60 ميليون از اين هزينه ها از مشاركت مردمي صاحبان اصناف در اين شهرك و حدود 40 ميليون ديگر نيز از اعتبارات سازمان هزينه شده است.

 

جمشيد رامسري نيز به عنوان نماينده صاحبان اصناف اين شهرك در سخناني ضمن تقدير و تشكر از مسئولين به ارائه سخناني در خصوص مشكلات اين شهرك پرداخت.

 

گفتني است عمليات متمركز كردن صنوف آلاينده شهر پاوه دريك نقطه خاص به عنوان شهرك كارگاهي در سال 1380 شروع شده است كه تاكنون با مشكلات عديده اي همراه بود كه صبح امروز شبكه آبرساني و دفع فاضلاب اين شهرك پس از 16 سال به بهره برداري رسيد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد