قهرمان طلایی کشتی دانش آموزان کشور در میان استقبال مردم وارد پاوه شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296457|00:12 - 1396/05/22
نسخه چاپی
قهرمان طلایی کشتی دانش آموزان کشور در میان استقبال مردم وارد پاوه شد
كشتي گير پاوه ای دارنده مدال طلای بيست و سومين دوره رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني دانش آموزان كشور در میان استقبال مردم و مسوولین وارد پاوه شد.

به گزارشهزار ماسوله،  صبح امروز در آیینی از آریز رحیمی ورزشکار شایسته پاوه ای و دارنده مدال طلای بيست و سومين دوره رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني دانش آموزان سراسر كشور با استقبال گرم ورزشکاران، مربیان ورزشی، مدیر و کارکنان آموزش و پروش پاوه و جمعی از مسوولین در ورودی شهر استقبال شد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های فرهنگیان، مربیان .رزشی و خانواده این دانش آموز ورزشکار، گفت: مجموعه فاکتورهای مختلف از جمله تلاش و کمک فرهنگیان، مربیان ورزشی، خانواده و پشتکار و تلاش آریز رحیمی سبب شد تا در بالاترین سطح رقابت های دانش آموزی کشور  این دانش آموز صاحب گردن آویز طلا شود.

 

مختار برزگرفرد با بیان اینکه این دانش آموز از لحاظ اخلاق و منش پهلوانی نیز قهرمان است، افزود: ورزشکاران باید پیش از آنکه قهرمان رشته ورزشی خود باشند در اخلاق و منش پهلوانی برای جامعه بویژه نوجوانان و جوانان سرآمد و الگو بوده تا از این طریق جمعیت بیشتری به ورزش و فعالیت های بدنی روی بیاورند.

 

برزگرفرد گفت: حضور در رقابت های کشوری و شکست تمام حریفان بدون از دست دادن یک امتیاز افتخار بزرگی است که برای شهرستان پاوه و استان کرمانشاه در رشته محبوب و پرطرفدار کشتی بدست آمد و اکنون آریز رحیمی به عنوان دانش آموزی شایسته، نوجوانی با اخلاق و قهرمانی ارزنده برای جامعه ورزش شهزستان مطرح است.

 

وی در پایان از زحمات مربیان و حامیان این دانش آموز بویژه حمید فهیمی مربی اخلاق مدار و ارزشمند کشتی پاوه تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است آریز رحیمی در بيست و سومين دوره رقابت هاي قهرماني كشتي آزاد دانش آموزان پسر در ایلام فاتح مدال طلای وزن 42 کیلوگرم شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد