همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه همراه با جوایز نفیس برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296450|11:40 - 1396/05/20
نسخه چاپی
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه همراه با جوایز نفیس برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پاوه با حضور پرشور مردم و همراه با جوایز نفیس برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در اين همايش در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان و حضور مردم اظهار داشت: امروز بسيار خوشحالم در مرداد ماه ، ماه شهيدان انقلاب اسلامي ماه دلاوري و ايستادگي مردم پاوه ، در اين مكان مقدس در جوار يادمان شهداي پاوه حضور يافتيم.

 

ماموستا ملا قادري قادري افزود: از بانيان اين همايش بسيار ممنون و سپاسگزارم قطعا اين اقدامات يك نوع حركت، آگاهي و هماهنگي است و هر آنچه كه در آن هماهنگي و حركت باشد، قطعا به نفع ما خواهد بود.

 

وي گفت: ان شاالله نتيجه آن نيز برادري، همراهي و بيداري نسل جوان باشد.

 

وي در پايان گفت: پيام حضور مردم ما هم به مردم شريف ايران، اين است كه شهرستان ما شهرستاني است همراه با امنيت ، كه حرف اول را مي زند و از تمامي كساني هم كه در برقراري امنيت تلاش مي كنند قدر داني مي كنيم.

 

فرماندار شهرستان پاوه نيز در اين مراسم در سخناني اظهار داشت: امروز مردم پاوه ياد و خاطرات حماسه 26 مرداد 58 را با حركت زيباي خود گرامي داشتند.

 

پرويز ايده پور افزود: خاطراتي كه با فرمان امام براي شكست حصر پاوه آغاز شد و مردم شهرستان هم به ياد آن دوران آمده اند كه بگويند ما به ياد شهدا هستيم و خواهيم بود.

 

وي گفت: از زمان پيدايش انسان بر روي زمين كمتر از 50 سال است كه پياده روي به عنوان ورزش شناخته شده است و حول محور ورزش پياده روي تحولات اساسي در جامعه ايجاد خواهد شد.

 

وي ادامه داد: اميدواريم كه اين ورزش در ماههاي آينده هم در شهرستان برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در اين مراسم اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه به مناسبت سالروز آزاد سازي حماسه 26 مرداد شهرستان پاوه اين همايش بزرگ برگزار شد.

 

سرهنگ بهشتي راد ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهدا افزود: اين همايش با همكاري دستگاه‌هایی از جمله فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همه مردم عزيز برگزار شد.

 

وي با اشاره به فرموده اي از رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه گرامي داشت ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست گفت: برگزاري اين همايش با هدف گرامي داشت ياد و خاطره شهداي عزيزي كه در سال 1358 با فرمان امام مقاومت كردند و نگذاشتند اين شهرستان جايگاه ضد انقلاب گردد.

 

در پايان اين مراسم نيز دو ميليون تومان براي 10 نفر ، سه دستگاه اسكوتر، 5 عدد نيم سكه تمام بهار آزادي، 5 سكه تمام بهار آزادي، 20 دوچرخه با قيمت 14 ميليون تومان ، و يك جايزه نفيس 5 ميليون توماني به قيد قرعه در بين شركت كنندگان تقسيم گرديد.

 

همچنين در حاشيه اين مراسم هدايايي نقدي كه از سوي برخي از مردم و مسئولين شهرستان جمع آوري شده بود به قهرمان ارزنده شهرستان ، سوران قمري اهدا شد و همچنين شهردار پاوه نيز مبلغ 1200 هزار تومان به شركت كنندگان در همايش و 500 هزار تومان را به سوران قمري اهدا كرد.

 

گفتني است اين همايش كه با حضور پرشور مردم همراه بودبخشی از آن از سوی شبکه ۳ سیما برنامه کامل آن در شبکه زاگرس نيز به صورت زنده پخش گرديد.

 

گزارش تصويري اين همايش نيز متعاقبا انتشار داده مي شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد