جوابيه؛

جوابيه اداره بهزيستي پاوه بر خبر انتشار يافته در اين سايت خبري تحليلي

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296384|18:46 - 1396/05/05
نسخه چاپی
جوابيه اداره بهزيستي پاوه بر خبر انتشار يافته در اين سايت خبري تحليلي
اداره بهزيستي پاوه جوابيه اي را مبني بر اظهارات يكي از اعضاي موسسه صلاح الدين ايوبي در عدم كمك هاي مالي سازمان بهزيستي پاوه به اين موسسه ، ارسال نموده است كه در پي خواهد امد.

به گزارشهزار ماسوله، اداره بهزيستي پاوه جوابيه اي را مبني بر اظهارات يكي از اعضاي موسسه صلاح الدين ايوبي در عدم كمك هاي مالي سازمان بهزيستي پاوه به اين موسسه ، ارسال نموده است كه در پي خواهد امد.

 

احتراماً در مورخ 3/5/1396 خبری تحت عنواناعضاي هيئت مديره موسسه صلاح الدين ايوبي با امام جمعه پاوه ديدار كردند  در آن سایت منتشر شد که درخواست می شود جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کنید.

 

در این دیدار یکی از اعضای هیئت مدیره ضمن گلایه از سازمان بهزیستی اظهار کردند: «اين سازمان تاكنون هيچ گونه كمكي را به اين موسسه روا نداشته است و گاها در برخي موارد نيز، ما به اين سازمان كمك كرده ايم درحالي كه حداقل مي توانست بودجه اي را به عنوان خريد اثاثيه و ملزومات براي موسسه تعيين كند و ما نيز انتظاري نداشته ايم.» باید به اطلاع برسانیم که این اظهار نظر کاملاً خلاف و از روی بی اطلاعی است. این سازمان به هیچ وجه از موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی هیچ گونه کمکی دریافت نکرده است و اگر هم «کمکی» بوده از طرف سازمان بهزیستی بوده است نه موسسه صلاح الدین.

 

در راستای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی سازمان بهزیستی برای جلب و جذب مشارکت های مردمی اقدام به صدور مجوز برای موسسات خیریه نمود تا قدمی در جهت بهبود جامعه هدف سازمان بردارد و به همین منظور معیارها و ضوابط متعددی را برای صدور مجوز به این موسسات وضع نموده است که در هیچ کدام از این ضوابط بحثی از کمک مالی به این موسسات به میان نیامده است و وظیفه سازمان بهزیستی صدور مجوز و نظارت بر فعالیت های این موسسات است و اگر قرار بر این باشد که دولت به این موسسات کمک مادی کند اصلاً چه نیازی به موسسات خیریه هست؛ سازمان بهزیستی سال هاست که خدمات متعددی به جامعه هدف خویش ارائه داده است و هم اکنون نیز به این کار ادامه می دهد. وظیفه موسسات خیریه جلب کمک های نقدی، غیرنقدی، تخصصی و .... اقشار مختلف مردم است تا آنها را در جهت بهبود زندگی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه مورد استفاده قرار دهند. بر این اساس این وظیفه موسسات خیریه است که به جامعه هدف سازمان بهزیستی کمک کنند.

 

اداره بهزیستی شهرستان پاوه امیدوار است که کارکنان پرتلاش و اعضای محترم هیئت مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی به جای این گونه اظهارنظرها که هیچ کمکی به ارائه خدمات بهتر به محرومین این خطه و همکاری فیمابین موسسه صلاح الدین و این اداره نمی کند سعی کنند با اداره بهزیستی تعامل بهتری داشته باشند چون در نهایت هدف همه ما کمک به بهبود زندگی اقشار مستضعف جامعه است و نظارت های اداره بهزیستی در جهت انجام وظایف قانونی و کمک به بهبود خدمات موسسات خیریه است. در این راه ازخود گذشتگی و پرهیز از «من ها» بسیارراهگشاست.

                                                                                        

                                                                                    روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد