دادستان كرمانشاه گفت:

تاكنون سي نفر مال باخته، در خصوص كلاهبرداري ميلياردي در پاوه شكايت كرده اند/برآورد حدود 20 ميليارد تومان با اعلام اين شكايت ها

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296367|20:57 - 1396/05/02
نسخه چاپی
تاكنون سي نفر مال باخته، در خصوص كلاهبرداري ميلياردي در پاوه شكايت كرده اند/برآورد حدود 20 ميليارد تومان با اعلام اين شكايت ها
دادستان کرمانشاه در خصوص پرونده كلاهبرداري در پاوه گفت: تاکنون با اعلام شکایت سی نفر از مالباختگان مبلغ اخذ شده از سوی متهم حدود بیست میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه گفت: فرد متهم حدود پنج سال قبل با مهاجرت به شهرستان پاوه و فعالیت در این شهر با نفوذ در میان بازاریان و کسبه، خود را همکار یک شرکت عمرانی و فعال در پروژه‌های منطقه معرفی و به اخذ وجوهی از افراد مختلف اقدام کرده است.

 

وی افزود: این فرد با پرداخت سودهای قابل توجه در مراحل اولیه، اطمینان بیشتر مردم را جلب و مبالغ هنگفتی از آنان اخذ می‌کند و سپس متواری می‌شود.

 

صادقی تاکید کرد: با انتشار شایعه خروج وی از کشور، حسب دستور دادستان پاوه و تحت نظارت قضایی، متهم در شهرستان بوکان دستگیر می‌شود.

 

دادستان کرمانشاه افزود: تاکنون با اعلام شکایت سی نفر از مالباختگان مبلغ اخذ شده از سوی متهم حدود بیست میلیارد تومان برآورد شده است.

 

به گفته دادستان کرمانشاه،متهم هم اکنون در بازداشت است و تحقیق درباره موضوع و شناسایی و دستگیری همدستان او ادامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد