فرماندار پاوه:

40 میلیارد تومان هزینه عمرانی روستای هجیج شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296328|19:44 - 1396/04/21
نسخه چاپی
40 میلیارد تومان هزینه عمرانی روستای هجیج شده است
فرماندار پاوه گفت: 40 میلیارد تومان تاکنون هزینه عمرانی روستای هجیج شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز‌ ایده‌پور فرماندار پاوه  پیرو درخواست آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز 21 تير گزارشی مبنی بر پروژه‌های عمرانی روستای هجیج و امامزاده عبیدالله را ارایه کرد.

فرماندار پاوه در نشستی با آیت‌الله علما، اظهار داشت: 40 میلیارد تومان تاکنون هزینه جاده و دیگر بخش‌های عمرانی روستای هجیج  شده است.

 

پرویز ایده‌پور گفت: زائرسرای 15 واحدی، ساختمان خانه عالم، پروژه جاده جایگزین روستا‌، طرح توسعه مقبره سید‌ عبیدالله و محوطه آن‌، پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب روستای هجیج‌، احداث ساختمان مدرسه 6 کلاسه که از مدرن‌ترین مدارس کشور است، احداث ساختمان مخابرات‌، احداث ساختمان بهداشت و ساخت ساختمان دهیاری روستا مجموعه‌ای از اقدامات عمرانی این روستا است.

 

وی افزود: مبلغ 14 میلیارد و 319 میلیون تومان برای این پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی هزینه شده است تا این روستا آمادگی اسکان و پذیرایی از زائران امامزاده سید عبیدالله را داشته باشد.

 

ایده‌پور با بیان اینکه روزهای جمعه این روستا میزبان یک‌هزار و 500 الی چهار هزار زائر است، تصریح کرد: از سال 89 تا به امروز با محاسبه ساخت 2 سد در این منطقه بیش از یک‌هزار و 500 میلیارد تومان هزینه عمرانی شده است که این روستا و منطقه را متمایز ساخته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد